beantwoord

TV app heeft geen WiFi verbinding

  • 1 april 2016
  • 4 reacties
  • 412 x bekeken

Ik wou op de iPad tv kijken. Krijg ik in beeld. U bent (nog) niet verbonden met de WiFi.
Maar dat is em nu juist. Dat ben ik wel. ???
En nu.
Kan voor de rest wel gewoon alles openen en doen. Alleen tv app niet
icon

Beste antwoord door Cypher 1 april 2016, 11:02

Dat komt denk ik door de laatste iOS update, dat je App nu niet werkt.
Maar Tele2 is daar mee bezig de App weer te laten werken samen met de nieuwe iOS update.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dat komt denk ik door de laatste iOS update, dat je App nu niet werkt.
Maar Tele2 is daar mee bezig de App weer te laten werken samen met de nieuwe iOS update.
Reputatie 5
Badge +4
Dat komt denk ik door de laatste iOS update, dat je App nu niet werkt.
Maar Tele2 is daar mee bezig de App weer te laten werken samen met de nieuwe iOS update.


Dit klopt helemaal! Kijk ook eens bij deze melding Sonnetje.
Groetjes Kiko
Dit was de vorige keer met de iOS update ook al. Beetje erg vervelend weer. Hoe lang gaat dit nu duren?
Reputatie 5
Badge +4
Dat klopt inderdaad. Het is zo dat Apple een nieuwe update doorvoert en die blokkeert telkens iets waardoor onze app niet werkt. Onwijs vervelend natuurlijk. We zijn hierover ook in gesprek om het voortaan te voorkomen. Ik weet niet wanneer hij het weer gaat doen, maar ik hoor echt dat het snel gefixt is. Sorry voor het ongemak :(
Groetjes Kiko