beantwoord

TV App

  • 6 March 2019
  • 4 reacties
  • 739 x bekeken

Ik krijg het maar niet voor elkaar om in te loggen in de tv app.
De inloggegevens kloppen zeker. Voor de zekerheid wachtwoord nog gewijzigd.
Zowel op mijn Samsung Tab als op mijn Samsung S8 telefoon werkt het niet.
Het blijft maar aangeven dat de inlog niet klopt.
Iemand een idee?

Een ander ding is het volgende. Gaat Tele2 het mogelijk maken de tv app buitenshuis te gebruiken?
Bij Ziggo kon dat met de app wel. Kun je op vakantie tv kijken als je dat wil. Dat vind ik echt een pluspunt.
Zeker met de onbeperkte data die je met tele2 mobiel hebt.

De niet werkende app en het alleen thuis kunnen gebruiken is voor mij wel een reden om over te stappen.
icon

Beste antwoord door eric 10 March 2019, 16:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Hoi Jonas9727,
De inloggegevens voor de app zijn gelijk aan de inloggegevens voor je mijn Tele2 account. Met de volgende link
kun je zien wat je kunt doen als je de gebruikersnaam of wachtwoord bent vergeten.
https://www.tele2.nl/thuis/tv-abonnement/online-app/#faq-inloggen-lukt-niet
Hallo Michiel,

Ja dat was me bekend.

App verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ingelogd met dezelfde inlog als MijnTele2 maar lukt niet.
Ik blijf de melding houden dat de inlog niet klopt.
Inloggen op MijnTele2 lukt wel.
Reputatie 7
Badge +12
De tv app gaat alleen werken op een vast internet verbinding van Tele2. Als deze ook over een willikeurige internet verbinding c.q. mobiele verbinding moet werken zijn er hogere tv afdrachten met de zenders nodig. Een van de redenen dat Tele2 veel goedkoper kan zijn dan Ziggo zitten in dit soort "gratis extra's" bij Ziggo die je uiteindelijk toch zelf betaald.
Reputatie 3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Michiel