beantwoord

TV App

• 23 juli 2016
  • 9 reacties
  • 393 x bekeken

Als ik wil inloggen bij mijn TV app geeft hij aan dat er op mijn account te veel apparaten zijn geregistreerd.
Naar mijn idee is er niemand ingelogd. Kunnen jullie dit eraf halen?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 4 augustus 2016, 10:26

Hoi sschonewille,

Ik heb je privébericht ontvangen en heb de lijst met aangemelde apparaten opgeschoond. Alleen je decoder staat nu nog in de lijst.
Je zou de melding dus niet meer moeten krijgen als je inlogt in de app.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi sschonewille,

Wij kunnen inderdaad ongewenste apparaten verwijderen uit je account. Met welk apparaat wil je gebruik maken van de app?
Om de ongewenste apparaten te kunnen verwijderen heb ik nog wat gegevens van je nodig. Zou je de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groetjes Tom
Reputatie 3
Wat is eigenlijk het maximale aantal apparaten wat je geregistreerd mag hebben?

Ik heb 2 tv receivers en 2 mobiele devices die aangemeld zijn, als ik nu op een 5 device probeer aan te melden krijg ik ook deze melding. Het zou eigenlijk toch niet uit moeten maken? Anno 2016 heeft iedereen wel een smartphone/tablet en een of meerdere tv's in huis .. Het zou fijn zijn als dit maximum verhoogd word naar 5 of 6 ?
Reputatie 4
Badge +3
Je kunt de TV app op maximaal 3 apparaten tegelijk gebruiken, de receivers (decoders) tellen hierbij niet mee. Je kunt hier meer informatie vinden over de TV app.
Als je slechts 2 mobiele devices hebt aangesloten, zou je dus nog een derde moeten kunnen gebruiken.
Wellicht wordt het maximum aantal apparaten in de toekomst nog verhoogd.
Reputatie 3
Hmm ok, ik heb 2 receivers .. kan je voor mij de geregistreerde mobiele apparaten lijst clearen? M'n tele2 username staat in een prive bericht naar jouw verstuurd.

Groeten,
Mark
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mark,

Ik heb bericht ontvangen en je mobiele apparaten gecleared.
Hopelijk krijg je de melding nu niet meer.

Groet,
Tom
Reputatie 4
Badge +3
Hoi sschonewille,

Ik heb je privébericht ontvangen en heb de lijst met aangemelde apparaten opgeschoond. Alleen je decoder staat nu nog in de lijst.
Je zou de melding dus niet meer moeten krijgen als je inlogt in de app.

Groetjes Tom
Hi Tom,
Just send you a pm with my details. Could you please do the same for me. Thank you
Reputatie 4
Badge +3
Hi jwm.lubbers,

I've removed your devices from the list. :)

Regards,
Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.