beantwoord

Tele2 TV app: Geen tv

  • 26 april 2018
  • 11 reacties
  • 51400 x bekeken

Sinds gisteren kan ik op de tablet geen tv meer kijken met de tele2 tv app. Daarvoor kon ik gewoon tv kijken op de tablet.
Bij alle zenders krijg ik "Video playback is not supported on this device".
Alles is up to date.
Apparaat is niet 'rooted'.
Opnieuw inloggen maakt geen verschil/helpt niet.
Andere video's zijn gewoon te bekijken, dus het ligt (volgens mij) ook niet aan de videoplayer.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Hageltje 16 mei 2018, 07:27

Ik heb gisteren een update gehad van de app.
Hij doet 't weer. 👌
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Hageltje,

Er is een bekend probleem met de TV app i.c.m. de nieuwe Android versie, zie dit topic: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/problemen-tele2-tv-app-70291

Zodra er meer over bekend is kun je dat terugvinden in het andere topic!

Groet, Kevin
Ik heb niet de nieuwste versie van Android, maar versie 5.0.2
Op de website van Tele2 staat dat vanaf versie 4 wordt ondersteund, dus dat zou geen problemen mogen geven, vooral omdat 'ie voorheen gewoon goed werkte.
In de link die je gaf staat geen bruikbare informatie voor mij.
Reputatie 7
Badge +2
Het zou interessant zijn om te weten welke tablet je gebruikt, merk, model, etc.

Sommige toestellen hebben geen ondersteuning voor standard codecs.
Een MEDION®️ LIFETAB HD S10345 Tablet Titan B
Maar het heeft het daarvoor wel gewoon gedaan en er is niets veranderd, dus je zou verwachten dat de app het blijft doen.
Reputatie 5
Badge +2
Welke android versie staat op je tablet geïnstalleerd Hageltje?
5.0.2
Reputatie 5
Badge +2
Ik moet beter lezen...je had het al gemeld 😅

Toch bedankt voor het nogmaals doorgeven! Ik ga dit doorsturen naar de app ontwikkelaars zodat ze dit voor deze tablet hopelijk ook kunnen oplossen en mee kunnen nemen in de release van de nieuwe TV app versie.
Zou mooi zijn.
Ik wacht af of het met een app-update opgelost is. ☺
Ik heb gisteren een update gehad van de app.
Hij doet 't weer. 👌
Reputatie 5
Badge +2
Fijn dat het weer werkt Hageltje, bedankt voor het melden!
Reputatie 5
Badge +2
Geen nieuws is goed nieuws, topic daarom gesloten

Wel nieuws? Druk hier om het te melden