beantwoord

Tele2 App: Er zijn op jouw account te veel apparaten geregistreerd Tele2

  • 29 maart 2016
  • 4 reacties
  • 355 x bekeken

Door niet uit te loggen maar wel de app te hebben verwijderd op mijn IOS devices krijg ik nu bij inloggen op de Tele2 TV app de bovenstaande foutmelding.
Ik heb gelezen dat dit kan worden gereset door Tele2. Vandaag een chat gehad met een klantenservice medewerker maar dat heeft niet geholpen.
Vandaar maar eens via deze route proberen.
Ik hoor graag wat de volgende stap gaat zijn.

Momenteel draai ik 9.3 dus als het inloggen weer lukt weet ik dat ik vooralsnog alleen de TV gids informatie kan inzien en geen online TV kan afspelen. Daarvoor is een update van de App nodig.
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 3 april 2016, 14:58

Hoi rwmeulen,

Bedankt voor je privé bericht.
Ik heb, zoals je aan had gegegeven, alle apparaten verwijderd.
Laat je me weten of het gelukt is?

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi rwmeulen,

Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem welke apparaten gekoppeld zijn aan de app. Zodra ik dat weet laat ik het jou weten en dan kun je aangeven welke apparaten ik mag verwijderen. Je kunt namelijk maar met een paar apparaten gebruik maken van de app.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi rwmeulen,

Bedankt voor je privé bericht.
Ik heb, zoals je aan had gegegeven, alle apparaten verwijderd.
Laat je me weten of het gelukt is?

Groet, Trinh
Hoi rwmeulen,

Bedankt voor je privé bericht.
Ik heb, zoals je aan had gegegeven, alle apparaten verwijderd.
Laat je me weten of het gelukt is?

Groet, Trinh


Hallo Trinh,
Helemaal goed. Ik ben weer ingelogd op iPad en iPhone.
🙂 Nu nog een nieuwe versie van de Tele2 TV app en ik kan weer tv kijken op mijn devices.
Ik hou de berichtgeving hierover nauwlettend in de gaten.
Groet, Ronald
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ronald,
Dat is fijn! Mocht je weer vragen hebben weet je me te vinden :)
Groet, Trinh