beantwoord

Tele 2 tv app

• 27 november 2017
  • 8 reacties
  • 2080 x bekeken

hoe krijg ik de tele 2 tv app op mijn ipad weer optimaal werkend? zenders lopen continue vast na 10 minuten kijken en nl 1 2 en 3 zwart beeld wel geluid

modem reset ja
ipad reset ja
ipad up to date ja

iemand mijn een idee kan geven dank u
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 8 december 2017, 11:08

Ik heb dezelfde problemen, was zeer tevreden en is nu niet bruikbaar. Is er al een oplossing?

Momenteel lijkt er een probleem gaande te zijn met de IOS app.

Gebruik je ook IOS?

We zijn momenteel meer voorbeelden aan het verzamelen en proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Heb je ook problemen met andere diensten via de wifi?

Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Ik krijg bijna nooit meldingen binnen over de app dus ik ga al bijna denken dat het om de verbinding gaat.

Groeten,

Jeroen
Hallo,

Heb je ook problemen met andere diensten via de wifi?
nee, wifi werkt gewoon. moet wel zeggen als ik bij kennissen ben, zon 2 huisdeuren verder en ik op hun wifi schakel deze actief blijft ook wanneer ik weer thuis ben, best vreemd zelfs als ik 2 meter naast mijn eigen router zit en ik mijn phone of tablet pakt ie hun wifi signaal op zelfs na aan/uit schakelen.

Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?
gedaan.

Ik krijg bijna nooit meldingen binnen over de app dus ik ga al bijna denken dat het om de verbinding gaat.

Groeten,

Jeroen

ja zojuist de app geprobeerd, loop na 10/15 minuten regelmatig vast. en bij het starten van de tv app heb ik eerst wazig beeld vervolgens gaat ie naar helder maar dan herhaalt ie de laastste 30 seconden. dit gebeurt elke keer zelfs als ie op dezelfde zender blijft.

het ligt niet aan mijn verbinding, ik krijg volle mep internet binnen zon 50mbit zoals het hoort.
diverse wifi channels geprobeerd maar dit hielp ook niet...
Ik heb dezelfde problemen, was zeer tevreden en is nu niet bruikbaar. Is er al een oplossing?
Reputatie 4
Badge +3

Momenteel lijkt er een probleem gaande te zijn met de IOS app.

Gebruik je ook IOS?

We zijn momenteel meer voorbeelden aan het verzamelen en proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Yes ios. Ik wacht het af, zag iemand anders ook al reageren. Dank
Ja, IOS ook voor mij.
Leuk dat Jasper van Tele2 twee uur geleden het topic https://forum.tele2.nl/online-tv-app-315/tv-app-probleem-met-ios11-67272/index1.html#post416894 sluit met de mededeling dat hem geen nieuwe klachten over IOS meer hebben bereikt 😉
Nou open dan maar weer want ik heb ook dezelfde problemen.