beantwoord

Tele 2 tv

• 5 april 2016
  • 6 reacties
  • 440 x bekeken

Ik heb mijn iPad ge-update naar iOS 9.3.1 nu doet de Tele 2 tv app het niet. Geeft aan dat ik geen WiFi heb maar heb gewoon WiFi. Wanneer wordt de app ge-update of is er een andere oplossing? Ik heb alles al een keer gereset

Graag hoor ik van u.

Groetjes
Esmeralda de Meij
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 7 april 2016, 00:15

Hoi Esmeralda en Ronald,

Dit staat beschreven in onze rubriek actuele informatie, nieuws en acties maar je komt er ook door hier te klikken.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Hier exact hetzelfde probleem...
Badge +4
Hoi Esmeralda en Ronald,

Dit staat beschreven in onze rubriek actuele informatie, nieuws en acties maar je komt er ook door hier te klikken.

Groetjes Maurice
Reputatie 6
Badge +5
Dit was trouwens eerder ook al zo. Gaat dit nu elke keer op deze manier
als er weer een iOS update is? :8 Oowneej, er word toch wel over nagedacht. :D
In een ander topic zegt Kiko:
Ook dit heb ik even gecheckt voor jullie. We krijgen nu voor de updates van Apple de nieuwe versie van hun zodat we het voordat het live gaat kunnen checken hoe onze app functioneert. Met dit willen we dit probleem voorkomen.
Groetjes Kiko

Helpt het niet om de app een keer opnieuw te installeren? Zal wel niet.
Er moet vast eerst weer een andere versie van de tv-app komen.
Badge +4
@Jeroen,
Er moet inderdaad weer een nieuwe komen. 😞
@Jeroen,
Er moet inderdaad weer een nieuwe komen. :(

Wanneer is de nieuwe er????
Badge +4
Er is zojuist een update geplaatst in het desbetreffende topic.

Update 11-04-2016
Momenteel wordt een update aangeboden aan de Apple Appstore. Deze update verhelpt het afspeel probleem dat jullie kunnen ondervinden met iOS 9.3. De update zal zichtbaar zijn, nadat deze door het verificatieproces van Apple is doorlopen. Apple screent iedere App aanlevering, en dit kan tot 10 werkdagen duren, al leert de ervaring dat het bij updates meestal sneller gaat.