beantwoord

streaming/casting binnen EU

• 19 november 2019
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

Ik heb NL Tele2 abonnement en verdeel mijn tijd tussen Spanje en NL. Ik wil via Tele2 app TV kijken in Spanje hetgeen kennelijk mogelijk is. Echter kennelijk is casten naar TV niet mogelijk. Wat is dat voor onzin??? NLZIET doet dat wel!

Groet,

Cees van der Wiel

icon

Beste antwoord door eric 19 november 2019, 17:03

De Tele2 app voor Televisie heeft altijd het wifi signaal van je Tele2 vaste aansluiting nodig.  Ook in Nederland kun je niet via 4G kijken. Daar zul je of zo'n NL ziet abonnement voor moeten afsluiten, of b.v. een T-Mobile internet verbinding. Daar is een TV applicatie die wel over 4G / andere wifi werkt.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De Tele2 app voor Televisie heeft altijd het wifi signaal van je Tele2 vaste aansluiting nodig.  Ook in Nederland kun je niet via 4G kijken. Daar zul je of zo'n NL ziet abonnement voor moeten afsluiten, of b.v. een T-Mobile internet verbinding. Daar is een TV applicatie die wel over 4G / andere wifi werkt.

Dank voor uw reactie. Helaas, moet ik daaraan toevoegen. Dat zet u ook mbt de concurrentie op achterstand: verander ik van provider bv van Tele2 naar T-Mobile dan hoef ik geen NLZIET te contracteren!!

Met vriendelijke groet,

Cees van der Wiel