vraag

root

• 8 december 2017
  • 11 reacties
  • 625 x bekeken

ik heb een nieuwe sony xperia xz premium als ik tele2 tv wil kijken in de app krijg ik de melding aparaten met roottoegang kunnen niet tv kijken hoe los ik dit op

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet op te lossen door jou. Heb je toevallig de nieuwste Oreo Android versie erop? Dan zal die waarschijnlijk een net andere opzet hebben waardoor de App Root detecteerd. Omdat er zware TV rechten op zitten moet die app heel streng zijn, maar zal t.z.t. met een update wel verholpen worden.
Reputatie 6
Badge +1
Heb je hem zelf geroot is dan de vraag.
Google Pixel 2 en 2 XL werken ook niet met de Tele2 TV app. Melding dat er root is gedetecteerd. Alle Google telefoons, die van mij dus ook, zitten alweer op 8.1.0 en de app is nog steeds niet bijgewerkt! Dit is een officiele release, geen beta. Mijn Nexus 5X met Android 8.0 werkte ook al niet. Gaan jullie het binnenkort bijwerken of kan ik beter een alternatieve provider zoeken?
Reputatie 4
Badge +3
Google Pixel 2 en 2 XL werken ook niet met de Tele2 TV app. Melding dat er root is gedetecteerd. Alle Google telefoons, die van mij dus ook, zitten alweer op 8.1.0 en de app is nog steeds niet bijgewerkt! Dit is een officiele release, geen beta. Mijn Nexus 5X met Android 8.0 werkte ook al niet. Gaan jullie het binnenkort bijwerken of kan ik beter een alternatieve provider zoeken?

Daar ga ik wel van uit helaas kan ik niet voor je achterhalen wanneer de volgende update op de planning staat.
is erg maar kan er niet gauw wat gebeuren want het duurt wel lang
Reputatie 7
Badge +4
Die updates duren wel eens een paar maanden, je kunt helaas alleen maar afwachten.
is jammer voor zoon grote gigant
De laatste update is van 15 september 2016. Dat is bijna 1,5 jaar geleden. Onacceptabel wat mij betreft, dan is het een kwestie van wachten tot de app onbruikbaar wordt voor alle klanten met Android.
Reputatie 7
Badge +2
Android O (de developer preview) is in Maart vorige jaar vrij gekomen, en in Augustus is Oreo uitgebracht...
Hebben we inderdaad niet meer over paar maanden, maar over een jaar om een update uit te rollen.

Nu hebben weinig mensen last van, er zijn vooral minder populair toestellen die Oreo draaien, maar zodra langzaam Samsung de S8 en S7 lijn updaten, dan gaan velen last van krijgen...
Volgens de laatste nieuwsberichten ontvangen alle Samsung S8 gebruikers eind januari 2018 de Oreo update. Indien er dan nog geen update is voor de Tele2 TV app zal dit wel genoeg impact moeten hebben zodat ze er iets aan gaan doen.

Ikzelf mijd liever providers die 1,5 jaar geen updates doorvoeren aan hun app dus ga in de tussentijd op zoek naar een alternatief. Er zijn genoeg budgetaanbieders moet goede online TV apps.
Reputatie 7
Badge +2
Samsung komt elke jaar wat later met haar updates 😕

Anywho, het is blijkbaar niet zo makkelijk om een simpel streaming app te maken... In het algemeen hebben soortgelijke apps van andere providers ook slecht score... Ik heb alleen ervaring met Play van KPN en Knippr, en dat was ook geen feest, en daar betaal je voor de app, is niet iets extra's.

Hopelijk komt die update snel. Android P developer release komt bijna uit.