Probleem met Android app

• 14 maart 2015
  • 11 reacties
  • 451 x bekeken

IK heb de Tele2 Online TV app geinstalleerd op mn Andorid telefoon (Elephone 3000S, Andorid 4.4) maar bij het opstarten komt de melding: Er zijn problemen met het netwerk. Deze melding blijft komen. Uiteraard zit ik gewoon op het Tele2 mobiel netwerk en op een Tele2 modem (VDSL)

De Ipad app werkt overigens prima!, dus het probleem is niet zo heel groot, maar ik vind dat de app op Android het gewoon moet doen.
Iemand enig idee?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Nee, niet echt. :)
Mobiel netwerk zeg je, maar je bedoelt toch denk ik het
wifi netwerk van het VDSL modem van Tele2 toch?
Dan zou het in principe moeten werken.

Gebruik je de app op de iPad tegelijk met de Android telefoon misschien?
Ik weet eigenlijk niet met hoeveel apparaten je tegelijkertijd
zou kunnen kijken, misschien dat dat een probleem is....
Jeroen,
Bedankt voor je reactie, Mijn opmerking over mobiel netwerk was voor de volledigheid maar uiteraard zit ik thuis op WIFI via het VDSL modem van Tele2.
Ik gebruik de app niet tegelijkertijd met de Ipad app, ik heb overigens ergens gelezen dat je met 3 apparaten Tele2 Online TV kan gebruiken.

Groeten
Tikkertje
Telefoons blijven vaak problemen opleveren met deze apps. Tablets werken over het algemeen beter.
Badge +5
Nou 3 apparaten is ook overdreven, ik heb hem alleen op mijn iPhone en tablet.
Zojuist kreeg ik op mijn tablet dat ik op teveel apparaten ingelogd sta met de app.
Complete onzin omdat ik op mijn telefoon niet eens ingelogd ben nu.

Zal de volgende bug wel zijn.

Moest ik inloggen op mijn iPhone en weer uitloggen om de app op mijn tablet te mogen starten.
Flutapp.
Dat verbaast me (helaas) ook weer niets.:(
Reputatie 6
Badge +5
Beste Tikkertje,
Ik wil je graag helpen om de Online TV App ook op je Android telefoon aan de praat te krijgen.
Heb je je telefoon weleens "geroot"? Om zo bijvoorbeeld applicaties te installeren die niet in de Play Store staan te installeren?
Daar kan dan een conflict mee ontstaan.

Ik hoor graag of het zo is. Het is wel een mooi toestel! Je hoort alleen niet vaak dat mensen deze hebben.
Ik hoop dat het fijn werkt voor je, en straks ook met de TV App.
Groet,
Ben
Ben
Het toestel werkt idd hartstikke fijn, alleen het kompas werkt niet goed waardoor navigeren soms mis gaat.
Ik heb niet geroot, maar was het wel van plan (vanwege het kompas probleem) , ik had al wat apps gedownload, (zoals superuser) dus het kan zijn dat het inderdaad ondertussen geroot is., Kan ik het "rooten" terugdraaien? of moet ik het OS dan opnieuw installeren? In het laatste geval laat ik het wel zitten, ik gebruik toch meestal mn Ipad.

Groeten
Tikkertje
Reputatie 6
Badge +5
Het schijnt dat je 'm dan moet terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Daarna moet de app wel werken.
Badge +2
Het kompas zal eerst gekalibreerd moeten worden voor een goede werking. In de app staat waarschijnlijk hoe dat moet, in een vrije ruimte buiten in een 8 vorm rondlopen staat er bij mij tenminste.

De app superuser root niet die geeft alleen toegang tot de root. Je bent dan immers “superuser”.
Rooten doe je met bijv. de Nexus Root Toolkit van WugFresh op een pc of laptop (Java is dan noodzakelijk vanwege de ADB connectie).

Met de app RootChecker kun je controleren of je telefoon wel of niet geroot is.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Tikkertje,
Het kan zijn dat door de instellingen de app het toestel kan zien als "geroot". Dan zal het inderdaad problemen kunnen opleveren.
Zoals jeroendemuzikant zegt, terugzetten naar de fabrieksinstellingen zou het moeten oplossen. Echter kan ik me voorstellen dat je dat liever niet zo snel doet.
Gelukkig werkt het op de iPad wel, zoals je zegt.
Kan je een screenshot meesturen van de foutmelding? En ik neem aan dat je dezelfde inlog-gegevens gebruikt hier als op de iPad?
Ik ga kijken wat ik nog meer voor je kan betekenen. We houden contact.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Tikkertje,
Helaas hebben we niks meer van je gehoord in de afgelopen maanden,
daarom sluit ik het topic nu.
Als er nog iets is, kan je het ons altijd vragen.
Groet,
Ben