beantwoord

Online tv op de ipad doet het niet

• 24 november 2017
  • 5 reacties
  • 1844 x bekeken

Wanneer gaat de online tv-app voor ipad nu eindelijk weer eens goed werken?
Al maanden last van rare loopjes bij het schakelen tussen zenders, stilstaand beeld en nu geven Ned 2 en 3 helemaal geen beeld meer en Ned1 bevriest na een paar minuten. Terwijl via de live Npo-app wel een prima verbinding is. Na de ipad update is het erger geworden. Ook na (nog een keer) opnieuw ibstalleren van tv app geen verbetering. Kortom; het ligt echt niet aan mijn ipad of verbinding! Graag op korte termijn een oplossing!
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 7 december 2017, 10:33

Bedankt, margreettemme! Je klantnummer gebruik ik om te kunnen zien of je verbinding optimaal staat ingesteld. Ik heb je wifi-verbinding op een ander kanaal ingesteld. Wel valt het mij op dat het bij jou in de buurt druk is qua signalen. Wanneer je storing ervaart via de app wil ik je vragen om je wifi-kanaal te veranderen in de hoop dat dit het oplost. Hoe je dat kan doen staat hier.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +2
Welkom op het forum, margreettemme!

Heb je inmiddels weer beeld op NED2 en NED3? Het storen van je beeld/geluid kan samenhangen met je draadloze internetverbinding. Ik kijk graag voor je na of deze optimaal is ingesteld. Zou je daarvoor je klantnummer in je profiel kunnen vermelden?
ik zet nu mijn klantnummer in mijn profiel.
ik hoor graag de oplossing, want ik word echt knettergek van die app!
1, 2 en 3 doen het nog steeds niet en alle andere zenders slaan voortdurend op hol. Zwaar irritant!
mijn klantnummer staat al in mijn profiel. waarom heeft u dat nodig?
Reputatie 7
Badge +4
De app doet het prima op mijn ipad air2. Je moet wel een goede wifi verbinding hebben. Daar kan het wel mis mee gaan.
Badge +2
Bedankt, margreettemme! Je klantnummer gebruik ik om te kunnen zien of je verbinding optimaal staat ingesteld. Ik heb je wifi-verbinding op een ander kanaal ingesteld. Wel valt het mij op dat het bij jou in de buurt druk is qua signalen. Wanneer je storing ervaart via de app wil ik je vragen om je wifi-kanaal te veranderen in de hoop dat dit het oplost. Hoe je dat kan doen staat hier.