beantwoord

Online tv kijken op tablet werkt niet

Hallo,

Ik heb de app op mijn tablet staan, eerst geeft hij de foutmelding dat mijn apparaat geroot zou zijn.
Dat is niet is zo.
En daarna krijg ik de foutmelding dat er op mijn account te veel apparaten verbonden zijn.
Ik heb de app alleen op mijn tablet staan.

Ik heb de tablet al terug gezet naar fabrieksinstellingen en de app opnieuw geinstalleert.
Dat hielp niet.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 juli 2016, 11:07

Hoi Sheenavanhameren,
Ik heb een reactie gekregen van m'n collega. Hij heeft alles nagekeken en het blijkt dat er op jouw tablet iets zit dat de root-melding triggert. Er staan wellicht bestanden op je tablet die ook na de reset niet goed staan. Vanuit Tele2 gezien kunnen wij dit niet oplossen.
Wellicht kun je contact opnemen met de leverancier van je tablet om te kijken wat er niet klopt in jouw tablet.
Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je gehoopt had, maar aangezien hier wel alles goed staat en jij toch die melding krijgt, kunnen wij niks voor je betekenen. 😞
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hi Sheenavanhameren,
Goed dat je naar het forum bent gekomen!
Zou je eens de app willen verwijderen. Dan je tablet opnieuw willen opstarten en vervolgens de app opnieuw downloaden.
Werkt hij dan wel weer?
En heb je hem wel gekoppeld aan je Tele2 wifi? Anders doet hij het namelijk niet.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hi Sheenavanhameren,
Goed dat je naar het forum bent gekomen!
Zou je eens de app willen verwijderen. Dan je tablet opnieuw willen opstarten en vervolgens de app opnieuw downloaden.
Werkt hij dan wel weer?
En heb je hem wel gekoppeld aan je Tele2 wifi? Anders doet hij het namelijk niet.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko

Hallo,

Ik heb zelfs mijn tablet naar fabrieksinstelling terug gezet.
Ik heb zojuist de app weer opnieuw geïnstalleerd.
Ik krijg nu de melding: *Er zijn op jou account te veel apparaten geregistreerd. Log een van je apparaten uit en probeer opnieuw.*

Wat wordt daarmee bedoeld?
Heb ik te veel apps op de tablet?
Of denkt de app dat ik hem op meerde apparaten heb staan?
Hij staat alleen op de tablet.
En hoe moet ik de app koppelen aan de tele2wifi?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sheenavanhameren,
Dankjewel voor je uitleg. Het lijkt erop alsof er in ons systeem staat dat je de app op meerdere apparaten hebt geïnstalleerd. Ik zou hier graag even naar willen kijken en het voor je proberen op te lossen. Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sheenavanhameren,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zag dat er toch 3 asus producten waren gekoppeld aan jouw account. Deze heb ik nu verwijderd.
Zou je nu eens willen kijken of het nu wel werkt?
Groetjes Kiko
Hee Sheenavanhameren,
Dankjewel voor je gegevens. Ik zag dat er toch 3 asus producten waren gekoppeld aan jouw account. Deze heb ik nu verwijderd.
Groetjes Kiko

Hallo,

Bedankt voor de moeite.

Ik ben vanavond pas thuis, dan probeer ik het uit.

Toch nog 1 vraag.
Eerder gaf hij ook de foutmelding dat mijn tablet geroot zou zijn,
dat is niet het geval.
Wat zou ik dan moeten doen?

Grtjes!
Hee Sheenavanhameren,
Groetjes Kiko

Hallo,

Bedankt voor de moeite.

Ik ben vanavond pas thuis, dan probeer ik het uit.

Toch nog 1 vraag.
Eerder gaf hij ook de foutmelding dat mijn tablet geroot zou zijn,
dat is niet het geval.
Wat zou ik dan moeten doen?

Grtjes!

Hoi hoi,

helaas krijg ik de root melding.
Reputatie 5
Badge +4
Heb je de juist software op je tablet staan? En niet een ander systeem? Dus dat je je tablet geroot hebt?
Want hij werkt alleen op het originele systeem dat op je tablet hoort te staan.
Ik hoor het graag.
Groetjes Kiko
Ik ga het even uitzoeken
Reputatie 5
Badge +4
Is goed. :)
Groetjes Kiko
Hallo,

volgens allerij rootchecker apps is mijn tablet niet geroot.
Ik krijg nog steeds die melding.

Ik heb wel onderzocht wat ik moet doen om de 'orginele' software terug te zetten,
maar dat zijn zoveel stappen met zoveel progamma's die je moet instaleren,
en als je 1 fout maakt in het hele procces, maak je je tablet dus kapot.
Ik vindt dat nog een stap te ver.
Weten jullie mischien een truckje?

Grtjes!
Hier een screen pic van de root checker
Reputatie 5
Badge +4
Hee hoi,
Ik heb het even nagevraagd bij onze technische afdeling. Zij zien niks geks in het systeem staan en willen het daarom verder voor je uitzoeken. Zou je deze info willen doorgeven:
- Merk en type tablet
- Versie van Android
- 2 voorbeelden (datum en tijd) van pogingen dat je geprobeerd hebt om de app te gebruiken.

Groetjes Kiko
Hallo,

Ik heb de app opnieuw geinstalleert, en 2 keer geprobeerd tv te kijken.
Verder heb ik screen foto`s voor alle info.

Grtjes
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Dankjewel voor je screenshots!
Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb gehad kom ik meteen naar je terug.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi!
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad van mijn collega. Heb hem weer een reminder gestuurd. Hopelijk krijg ik snel een reactie.
Groetjes Kiko
Hoi!
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad van mijn collega. Heb hem weer een reminder gestuurd. Hopelijk krijg ik snel een reactie.
Groetjes Kiko

Mm...maanden gaan voorbij, kan de service niet gebruiken ondertussen... . .
Reputatie 5
Badge +4
Ik snap dat dit echt zeer onwenselijk is. Ik hoop ook echt dat het snel gefixt wordt!
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sheenavanhameren,
Ik heb een reactie gekregen van m'n collega. Hij heeft alles nagekeken en het blijkt dat er op jouw tablet iets zit dat de root-melding triggert. Er staan wellicht bestanden op je tablet die ook na de reset niet goed staan. Vanuit Tele2 gezien kunnen wij dit niet oplossen.
Wellicht kun je contact opnemen met de leverancier van je tablet om te kijken wat er niet klopt in jouw tablet.
Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je gehoopt had, maar aangezien hier wel alles goed staat en jij toch die melding krijgt, kunnen wij niks voor je betekenen. 😞
Groetjes Kiko