Online TV App werkt niet op Ipad Air.

• 16 juni 2015
  • 14 reacties
  • 469 x bekeken

Beste,

Sinds ongeveer een maand werkt mijn Online tv app op mijn Apple Ipad Air niet meer. Hij heeft het al die tijd gedaan en sinds een maand terug kan ik niet meer inloggen, hij geeft een inlog foutmelding aan. Ik heb al geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen en de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar nog steeds dezelfde foutmelding.

Wie kan mij helpen? Ik heb mijn gegevens in mijn tele2 gecheckt en daar werkt het inloggen wel, ik voer dus wel de juiste gegevens in.

Groetjes

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi rob.dewinter.313,

Wat vreemd dat het ineens niet meer lijkt te werken. Gebeurd dit allen op je Apple Ipad Air of ook op andere apparaten? Er is namelijk een maximum van drie apparaten waarop je de Online TV app kunt gebruiken. Welke foutmelding krijg je precies wanneer je probeert in te loggen? Ik hoor het graag van je zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Groetjes, Leonie
Hoi Leonie,

Bedankt voor je reactie, als antwoord op je vragen; De foutmelding die ik krijg is: Let op! Deze inloggegevens kloppen niet.

Op de ipad van mijn vriendin krijg ik dezelfde melding en meer apparaten gebruiken we niet.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +5
Hey rob.de.winter.313,

Vreemd zeg! Jouw inloggegevens voor Online TV zijn hetzelfde als de inloggegevens voor MijnTele2. Zou je voor me willen controleren of je hier wel kunt inloggen?

Laat je het me even weten?

Groetjes,
Leonie
Hoi Leonie,

Op MijnTele2 kan ik wel gewoon inloggen.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +5
Hey rob.de.winter.313,

Bedankt voor je terugkoppeling. Wil je dan eens je password hier resetten en kijken of je dan wel kan inloggen in de app? Ik hoor het graag.

Groetjes,

Velma
Hoi Velma,

Op jouw pagina kan ik mijn wachtwoord niet resetten, hij pakt mijn mail adres niet, maar als ik naar mijn tele 2 ga en hier inlog kan ik wel mijn wachtwoord wijzigen, dit heb ik gedaan en met nieuwe wachtwoord op de app geprobeerd in te loggen, maar nog steeds geen positief resultaat.

Groetjes
Ik heb het ook gehad en het bleek dat ik op de wifi van de buren zat en die hebben UPC, dus even controleren of je op je eigen wifi-verbinding zit!
Ha Frederic,

Bedankt voor je reactie, heb even gekeken maar zit wel degelijk op mijn eigen wifi :(

Groetjes
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Rob,
Jammer dat het nog niet gelukt is. Daar laat ik het natuurlijk niet bij zitten.
We gaan kijken of we je kunnen helpen.
Daarvoor moet ik kijken in het systeem. Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.
Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Telefoonnummer
Wij gaan er dan voor zorgen dat het onderzocht wordt, en dat je erover wordt teruggebeld.
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Groetjes,
Leonie
Reputatie 3
Badge +1
Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Reputatie 7
Badge +5
Zie startvraag
Reputatie 3
Badge +1
je hebt gelijk, stom
Reputatie 3
Badge +5
Hey Rob,

Zou je ook jouw telefonische bereikbaarheid tijdens kantooruren willen doorgeven?

Groetjes,
Leonie
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt Rob,

Ik ga even kijken wat ik voor je kan betekenen en kom snel bij je terug.

Groetjes, Leonie