beantwoord

Online TV App werkt niet meer

• 11 december 2017
  • 5 reacties
  • 1113 x bekeken

Na overgestapt te zijn naar Tele2, Online TV App geinstalleerd op Samsung Galaxy Tab A en ingelogd. Heeft het tijden goed gedaan, maar nu stopt hij steeds, zonder foutcode(s).

Bij opstart komt de melding 'Tele2 TV is gestopt', bij heropstarten komt de melding 'Tele2 TV stopt steeds'.

Enige wat ik mij kan herinneren wat mogelijk effect heeft gehad is dat er korte tijd geleden een systeemupdate is geweest.

Tot dusver gedaan:
- Cache van de app geleegd;
- Gegevens gewist;
- App gedwongen gestopt en opnieuw opgestart;
- App verwijderd en opnieuw geinstalleerd;
- Cache Partition van de tablet geleegd;
- Inloggen als gast.

Niets werkt. Het gebeurt op het moment dat er met eigen gegevens wordt ingelogd, of als er op 'inloggen als gast' wordt getikt. Dan gaat het fout.

Geinstalleerd op een Samsung Galaxy A3, op hetzelfde thuisnetwerk en hier doet hij het wel op, met dezelfde inloggegevens. Deze installatie alleen gebruikt om te testen, maar hier gaat de App verder niet op gebruikt worden.

Wat kan het probleem zijn en wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 16 december 2017, 11:17

Dit zou niets met elkaar te maken moeten hebben, maar het kan zijn dat de apps beide niet met de nieuwste android / IOS updates overweg kunnen. We kunnen eigenlijk alleen maar wachten op een nieuwe app versie.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zo te zien heb je eigenlijk alles al getest.

Ik vermoed dat er problemen zitten in de laatste update van de app. Eerdere meldingen die ik kreeg hier over gingen over IOS en dus niet over android.

Ik ga je probleem doorgeven aan de mensen die over de app gaan.
Hartelijk dank. Dan wacht ik het af 🙂
Toevoeging: Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem met de NOS app. Misschien niet gerelateerd, maar wederom op de Galaxy A3 geen probleem op hetzelfde thuisnetwerk. Op de Tab A staat al sinds aanschaf een virusscanner, maar die geeft aan dat er geen problemen zijn en dat alles netjes functioneert.

Als alle verbindingen zijn uitgeschakeld, dan geeft de Tele2 app aan
'Geen verbinding. Wachten tot er een verbinden tot stand is gekomen'.
Tot die tijd blijft de app functioneren. Zodra de verbinding wordt aangezet en een verbinding tot stand is gekomen, crasht de app.

Daarbij op de tablet nog een geheel nieuw gebruikersaccount gemaakt en daar alleen Tele2 en de NOS apps geïnstalleerd. Helaas werken die op dat account ook niet.

De tablet is overigens niet geroot.
Reputatie 4
Badge +3
Dit zou niets met elkaar te maken moeten hebben, maar het kan zijn dat de apps beide niet met de nieuwste android / IOS updates overweg kunnen. We kunnen eigenlijk alleen maar wachten op een nieuwe app versie.
Ok, dan wachten we af. Bedankt voor de informatie.