vraag

Online tv app foutcode:47

• 20 januari 2015
  • 5 reacties
  • 305 x bekeken

Ik krijg, als ik live tv wil kijken, telkens "probeer het later nog eens" met foutcode: 47!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hoi Schaapie,

Wat vervelend dat de app niet goed werkt! 😞 Wat voor merk en type toestel gebruik je? En welke versie van de software is geinstalleerd? Ik wil je adviseren de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Bekijk ook eens onze FAQ's voor handige tips! Laat je me weten of het is gelukt?

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Schaapie,

Zou je ook jou NAW-gegevens + klantnummer in een prive bericht willen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken om deze foutmelding beter te kunnen onderzoeken. Ik hoor het graag van je!

Groeten, Rachid
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Schaapie,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Wij gaan deze foutcode verder onderzoeken. Heb jij de app nog verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Zo ja, werkt de app inmiddels? Zodra ik meer weet zal ik je hierover informeren!

Groeten, Rachid
Hoi Schaapie,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Wij gaan deze foutcode verder onderzoeken. Heb jij de app nog verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Zo ja, werkt de app inmiddels? Zodra ik meer weet zal ik je hierover informeren!

Groeten, Rachid

App verwijderen en opnieuw geïnstalleerd. Helaas niet met het gewenste resultaat.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Schaapie,

Jammer dat het opnieuw installeren van de app niet heeft gewerkt. De foutcode 47 betekend dat er een jailbreak zit of heeft gezeten op jou toestel. Als jou toestel een jailbreak heeft kan het voorkomen dat de app niet werkt. Je kan jou toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen om zo de jailbreak of eventuele restanten hiervan te verwijderen. Let wel op, als je jou toestel terug zet naar de fabrieksintellingen al jou gegevens zoals contacten, muziek en foto's verloren gaan. Ik hoor graag of het is gelukt!

Groeten, Rachid