Online tv app blijft melden dat mijn inloggegevens niet kloppen...

Hoe kan ik dit zsm oplossen? Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Inloggen lukt prima op de website van Tele2 maar de tv app krijg ik dus niet aan de praat.... heeft iemand een tip?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey A.Schuite,

Welkom op het forum! 😃

Misschien even een domme vraag van mijn kant maar..... Heb je uberhaupt wel een TV abonnement bij Tele2? Zoja hieronder dan nog even een paar extra vragen.

- Op hoeveel apparaten heb je op dit moment al de Tele2 TV App geactiveerd? Denk hierbij aan meerdere tablets en telefoons. Als ik het mij goed herriner kunnen er max 3 tegelijkertijd aangemeld zijn.

- Welk apparaat krijg je deze melding op? Tablet of smartphone? Welk merk?

- Is er onlangs een update geweest op datzelfde apparaat? ( Apple updates willen soms nog wel eens problemen opleveren )

Groetjes,

BaardDraakje
Hi, dank voor je reactie. Ik heb gewoon het alles in een pakket, dus met tv. De app is geïnstalleerd op mijn Ipad. Probeer het ook op mijn iPhone te instellen maar dat lukt al helemaal niet. Dus het staat maar op één apparaat.
Ik heb geen updates recent geïnstalleerd oid....
Reputatie 5
Badge +2
Hey,

Bedankt voor je terugkoppeling. En bedankt voor de info 🙂 Dus beide apparaten zijn van Apple. Hoelang speelt dit probleem al bij jou ongeveer? Is er heel toevallig ook een mogelijkheid om een Android apparaat van iemand anders te testen?

Ook bijna compleet vergeten aan mijn kant trouwens. Hoe log je precies in? Met je gebruikersnaam zonder @tele2.nl toegevoegd of doe je het toevallig met?
Eerlijk gezegd heeft heb ik het nog nooit werkend gehad, heb pas sinds een paar maanden Tele2. Mijn inlognaam toets ik goed in, zonder @ etc.
Ik zal eens in mijn omgeving navragen voor een Android, maar iedereen die ik ken heeft volgens mij een iPhone 🙂
Thanks trouwens voor de moeite!