beantwoord

online tv app

  • 26 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 332 x bekeken

Hallo,

Ik kan geen gebruik maken van de online tv app. Ik krijg steeds de melding "Er zijn problemen met het netwerk. Controleer je netwerkinstellingen en probeer het nog een keer. Klik op 'Help' voor meer informatie." Ik heb proberen in te loggen met mobiele data en gecontroleerd als mobiele data aanstond voor de tv app en ik het via meerder wifi netwerken geprobeerd. Maar toch lukt het niet?
ik heb een iphone 6s met de iOS versie 10.0.2. Is hier enige oplossing voor?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 oktober 2016, 13:35

Hoi Serenamoonen,
Zou je de app eens willen verwijderen. Je toestel opnieuw opstarten en dan de tv app weer opnieuw downloaden?
En je moet aangesloten zijn met je wifi van je vaste Tele2 verbinding. Ben je dat? Op andere netwerken werkt hij niet.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Serenamoonen,
Zou je de app eens willen verwijderen. Je toestel opnieuw opstarten en dan de tv app weer opnieuw downloaden?
En je moet aangesloten zijn met je wifi van je vaste Tele2 verbinding. Ben je dat? Op andere netwerken werkt hij niet.
Groetjes Kiko
Hallo, ik was inderdaad met een ander netwerk verbonden. Dankuwel. De app doet het nu
Reputatie 5
Badge +4
Hi Serenamoonen,
Super! Dan zal ik hierbij je topic sluiten.
Groetjes Kiko