beantwoord

Online tv

• 21 januari 2015
  • 8 reacties
  • 469 x bekeken

Ik kan niet inloggen bij online tv. Geeft aan dat inlog gegevens niet kloppen.
Kan echter wel inloggen op Tele2 site. ik heb glasvezel.
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 19 maart 2015, 11:17

Hoi revolucia!

Excuses voor de late reactie! Ik neem het even over van mijn collega. Ik zou graag willen weten of het inloggen op de app inmiddels is gelukt. Kan je mij dit laten weten?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hoe kan ik gebruik maken van deze app??
Badge +4
Erg lastig dat je niet kunt inloggen op de app omdat je inloggevens niet zouden kloppen.

Heb je gecontroleerd of je niet per ongeluk een spelfout hebt gemaakt tijdens het invullen van de velden?
Ik wil je vragen het nog een keer te proberen om in te loggen. Wanneer dit niet lukt, kun je dit laten weten. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Natascha
Ik heb het heel vaak opnieuw getypt. Mijn inlogcode werkt wel prima in mijn Tele2.
Heb de app ook opnieuw gedownload. Zonder resultaat
Badge +4
Heb je ook geprobeerd om in te loggen met alleen je gebruikersnaam zonder @tele2, zonnet of versatel?
Is je toestel misschien gejailbreaked?

Kun je het nog een keer proberen om te in te loggen en mij laten weten of het gelukt is of niet.

Ik hoor het van je.

Groetjes,

Natascha
Nee. Dat geeft hij inderdaad steeds aan als fout melding. Maar typ enkel mijn gebruikersnaam.
Ook is hij níet gejailbreakt.
Badge +4
Het blijft vreemd dat je niet kunt inloggen op de app om tv te kunnen kijken :?.

Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:
Naam, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats, klantnummer en/of geboortedatum en je gebruikersnaam.

Door op mijn naam/foto te klikken en dan op de paarse knop kun je mij een privé bericht sturen.
Wanneer ik je bericht heb ontvangen ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Natascha
Badge +4
Dank je wel voor gegevens.
Ik ga er achteraan waarom je niet kunt inloggen op de app.
Kun je mij alleen nog laten weten welke foutmelding je krijgt en op welke telefoon je probeert in te loggen op de app.

Zodra ik meer weet laat ik dit weten.

Groetjes,

Natascha
Reputatie 4
Badge +5
Hoi revolucia!

Excuses voor de late reactie! Ik neem het even over van mijn collega. Ik zou graag willen weten of het inloggen op de app inmiddels is gelukt. Kan je mij dit laten weten?

Groetjes,
Su Ling