beantwoord

On-line TV op laptop

• 20 januari 2015
  • 7 reacties
  • 5709 x bekeken

Is het ook mogelijk om on-line Tv op laptop met windows 7 te ontvangen ?
icon

Beste antwoord door Bas2577 20 januari 2015, 09:32

Nee, alleen op tablet en smartphone. En op dit moment enkel op Apple iPhone, iPad en iPod touch

uit mail Tele2:

Op dit moment werkt Online TV alleen nog op Apple-apparaten: een iPhone, iPad of iPod Touch met iOS vanaf versie 6.0 en hoger. Check dus even welke versie van het besturingssysteem je hebt. Binnenkort is Online TV ook te zien op smartphones en tablets die draaien op Android versie 4.0 en hoger.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +5
Nee, alleen op tablet en smartphone. En op dit moment enkel op Apple iPhone, iPad en iPod touch

uit mail Tele2:

Op dit moment werkt Online TV alleen nog op Apple-apparaten: een iPhone, iPad of iPod Touch met iOS vanaf versie 6.0 en hoger. Check dus even welke versie van het besturingssysteem je hebt. Binnenkort is Online TV ook te zien op smartphones en tablets die draaien op Android versie 4.0 en hoger.
Reputatie 1
Kan dit inmiddels al wel op een gewone laptop?
Reputatie 7
Badge +4
Nee. Alleen op telefoons en tablets met ios of android besturingssysteem.
Reputatie 1
Oh, jammer, dan moet ik me beperken tot NPO1,2 en 3, die zijn live via een website te kijken.
wordt er door tele2 wel gewerkt aan een app voor laptop?
want vind het soms handig om gewoon via mijn laptop tv te kijken en dat kan nog steeds niet.
zou het erg fijn vinden als de app zou worden ontwikkeld dat je ook via laptop tv kan kijken
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen informatie dat tele2 apps voor de laptop of pc aan het ontwikkelen is.
Reputatie 6
Badge +5
Dit geldt echt inderdaad alleen nu voor tablets en smartphones.
Mocht er iets meer komen, dan zullen we dat zeker laten weten.
We houden contact. Groet, Ben