vraag

Meer zenders tv-app

• 19 januari 2015
  • 1 reactie
  • 327 x bekeken

Ik ben sinds vorige week abonnee van tele2. Op zich tot nu toe zeer tevreden. Alles werkt en is prima, beter dan hetgene waar ik zat.

Maar ik miste wel wat: ik keek regelmatig via mijn ipad tv, maar dat was ik nu kwijt. Ik had er niet aan gedacht dat te controleren, omdat ik niet van uit ging dat er nog grote aanbieders waren die zoiets niet zouden aanbieden. Maar tot mijn geluk kwam hij vandaag al, de tv-app!

Ik snap dat het voorlopig vooral de opstartfase is, maar ik mis toch wel een heleboel zenders. Met name eurosport voor mezelf, maar ik kan me voorstellen dat anderen weer andere zenders missen. Zijn er plannen dit zenderaanbod uit te breiden, zodat je ook via de ipad (of android) naar alle zenders kunt kijken waar je via je pakket voor betaald? Zoals andere aanbieders dat wel bieden? Een app met maar een paar zenders is nauwelijks meer van deze tijd.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi HansKr,
Bedankt voor je bericht. Leuk dat je de TV App zo snel hebt gevonden!
Het is net gelanceerd inderdaad, en we zijn blij dat we dit nu ook kunnen aanbieden.
Voor nu hebben we dus deze zenders in het pakket. .

Over uitbreiding van het pakket kan ik nu nog niet veel zeggen helaas. We willen er eerst natuurlijk voor zorgen dat de app goed werkt en dat alles in orde is.
Als er meer zenders via de app te kijken zijn, laten we dat iedereen uiteraard direct weten.
Op deze pagina kan je alle informatie vinden: Online TV App - Tele2
Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben