beantwoord

Kan niet inloggen op tele2 app

• 13 december 2016
  • 3 reacties
  • 303 x bekeken

Goedendag, ik kan al maanden niet inloggen op mijn tele2 app. Er wordt weergeven dat mijn email adres en wachtwoord niet kloppen. Ik heb vaker mijn wachtwoord veranderd maar het werkt nog steeds niet. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 14 december 2016, 13:35

Hio Priyadarshinii_,
Is jouw tablet wel verbonden met de wifi van jouw vaste internetverbinding van Tele2? Want als dat niet zo is, kun je inderdaad niet inloggen.
En heb je wel een vast internetpakket bij ons?
En kom je met jouw gegevens wel gewoon in de MijnTele2 omgeving waar je je facturen ziet staan? Als dat zo is, zou je dan de tv app eens willen verwijderen, tablet opnieuw opstarten en dan weer de app downloaden?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hio Priyadarshinii_,
Is jouw tablet wel verbonden met de wifi van jouw vaste internetverbinding van Tele2? Want als dat niet zo is, kun je inderdaad niet inloggen.
En heb je wel een vast internetpakket bij ons?
En kom je met jouw gegevens wel gewoon in de MijnTele2 omgeving waar je je facturen ziet staan? Als dat zo is, zou je dan de tv app eens willen verwijderen, tablet opnieuw opstarten en dan weer de app downloaden?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Priyadarshinii_,
Ik ben benieuwd wat de status is op dit moment. Heb je nog gekeken naar mijn tips en werkt het nu wel?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Priyadarshinii_,
Ik sluit je topic aangezien ik geen reactie meer heb gehad.
Mocht je toch nog hulp nodig hebben, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko