beantwoord

Kan niet inloggen op de online tv app


Hallo
Elke keer als ik wil inlogen op de tv ap dan geeft hij aan gegevens kloppen niet. Ik heb nu al meerdere keren me wachtwoord aangepast maar blijft het niet doen. Terwijl inlogen op de site wel lukt. Wat kan ik doen?

Mvg rg

icon Beste antwoord door Patrick van Tele2 19 februari 2018, 09:19

Hi roxanna19,

Als je je klantnummer even toevoegd aan je profiel kan ik even met je mee kijken?

Groetjes,
Patrick van Tele2

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi roxanna19,

Als je je klantnummer even toevoegd aan je profiel kan ik even met je mee kijken?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Gedaan bedankt alvast
Reputatie 4
Badge +3
Vanwege afwezigheid van Patrick reageer ik even snel. Ik heb nog een kleine vraag. Zit je nu op het wifi van Tele2 of op een 4g verbinding of op het internet van een andere provider.
Wifi van tele 2
Reputatie 4
Badge +3
Heb je de app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Ja ook al meerdere keren
Reputatie 4
Badge +3
Zou je me misschien een privébericht kunnen sturen met welke e-mailadres je probeert in te loggen? Tevens ter verificatie je naam, volledig adres en geboortedatum?
Reputatie 4
Badge +3
Het is inmiddels gelukt heb ik begrepen van de klant.

Echter vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper