beantwoord

Kan niet inloggen in Online TV App

• 22 augustus 2016
  • 14 reacties
  • 602 x bekeken

Sinds kort lid bij Tele2, tot nu toe naar alle tevredenheid. Maar de Online tv app werkt niet, hier baal ik enorm van.
Mijn inloggegevens zouden volgens de app niet kloppen, maar ik weet zeker dat ik het juist heb ingevoerd.

Wanneer gaat dit opgelost worden?
Op het forum las ik diverse redenen waaraan het zou liggen, maar dat waren al wat oudere berichten. Het kan toch niet zo zijn dat dit al maanden duurt?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 17 september 2016, 15:49

Er komt volgende week een nieuwe update voor de Online TV app. Die update zou de problemen moeten verhelpen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Moimoi88,

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit zou het kunnen verhelpen.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Beste Tom,

Zojuist geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem...
Reputatie 4
Badge +3
Welke inlognaam gebruik je? Dit moet namelijk met je MijnTele2 account en dan alleen het deel voor het @ teken.
Dat begrijp ik en heb ik ook al zo'n 100x geprobeerd
En zoals meerdere mensen aangeven op het forum, met diezelfde inloggegevens lukt het wél om in te loggen op MijnTele2
Reputatie 4
Badge +3
Zou je me ter verificatie middels een privébericht je volledige naam, adres en woonplaats, je klantnummer en je geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik met je meekijken in het systeem.
Reputatie 4
Badge +3
Dank voor je privébericht. Ik ga op onderzoek uit!
Inmiddels 1 week verder..........
Ik heb hetzelfde probleem. Kan hier wel inloggen, maar de app niet. Zelfs niet na wachtwoord wijzigen. Erg frustrerend..
Reputatie 4
Badge +3
Het probleem is bij ons bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra die oplossing er is, zal dit gecommuniceerd worden.
Zeker frustrerend Tamaravb! En we zijn niet de enigen. Ik begin toch een beetje spijt te krijgen dat ik ben overgestapt.....
Reputatie 4
Badge +3
Er komt volgende week een nieuwe update voor de Online TV app. Die update zou de problemen moeten verhelpen.
Top, we wachten het af...
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom