Ik kan ineens niet meer inloggen bij de online tv app op mijn tablet.

  • 29 september 2016
  • 2 reacties
  • 245 x bekeken

Het lukt niet om in te loggen. Tele2 zegt: "Deze inloggegevens kloppen niet. Probeer in te loggen zonder @versatel/@zonnet/@tele2.nl"
Maar dat doe ik al. Op mijn mobiel is het geen probleem om in te loggen. Raar. Als gast kan ik heel af en toe online tv kijken, maar word er ook zo weer uit gegooid. Tot enkele weken geleden was online tv kijken geen probleem op mijn tablet...

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Heb je de laatste update al gedaan? Welk besturingssysteem gebruik je?

Je logt in met je Mijn Tele2 gegevens. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden om te kijken of het hiermee wel lukt?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Ik kan ook niet hier op het forum inloggen. Alleen als ik een nieuw wachtwoord aanvraag (en dan gebruik ik weer precies hetzelfde ww).
Ik heb een android tablet, Asus.
Updates gedaan. App verwijderd en opnieuw gedownload, diverse malen.
Ook op mijn mobiel en daar is inloggen met precies dezelfde gegevens geen probleem. Inloggen bij Mijn Tele2
met dezelfde gegevens ook geen probleem. Heel heel vreemd. En heel vervelend!
Heb al gebeld met Tele2 en ben daar niet geholpen. Is geen oplossing zegt men daar...