vraag

Heroverweging Chromecast

Beste mensen van Tele2,

Ik heb nu 2 en halve week al problemen met IP TV (loopt al bij hoofdkantoor), maar als jullie Chromecast op de app hadden, had ik nog een beetje normaal kunnen kijken. Een beetje degelijke stream app kan eigenlijk niet zonder Chromecast. Vind het argument van er is al van alles met Chromecast ondersteuning (zoals NPO HD, youtube etc.) erg zwak.

Met vriendelijke groet,
Dirk
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Goedemorgen djcasl,

Ik zie dat je storing nog uitstaat bij het hoofdkantoor, daar kan ik je helaas nog niet verder over informeren.
Ik wou dat ik meer invloed zou kunnen hebben wat betreft de Chrome cast, wellicht wordt dat in de toekomst mogelijk.
We zullen je feedback zeker meenemen.

Groetjes Heidy van Tele2
Er is maanden terug een soortgelijke oproep gedaan en toen zouden jullie de feedback ook meenemen. Maar zag gisteren dat ik veel kanalen toch niet kan kijken via de app. Krijg je de melding kijk maar via je settopbox.
Reputatie 1
Badge +1
We brengen de feedback in, daarna hebben we daar helaas meer invloed meer op.
Welke zenders kun je niet kijken in de app?

Groetjes Heidy
België één (aangeduid als één) Canvas, Discovery, TLC, Discovery ID, Eurosport, BBC1,2 en news,CNN, Animal Planet, Discovery Science, Eurosport2
Open de App dan zie je ze wel staan als in een soort TV gids, maar logo is donkerder en als je het aantikt, is het kijk maar via je Settop box
Reputatie 1
Badge +1
Ik ga het voor je uitzetten, op dit moment moet ik je het antwoord schuldig blijven.
Zodra ik meer weet, laat ik van me horen.

Groetjes Heidy
Reputatie 1
Badge +1
Hi djcasl,

Onderstaande zenders kun je bekijken via de tv app.

NPO 1, 2 en 3, RTL4, 5, 7 en 8, SBS6, SBS9, Veronica, NET5, FOX, 24Kitchen, National Geographic, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Comedy Central Family, Euronews,
Voor TV Plus zijn deze extra zenders beschikbaar:
Nick Jr, Nick Toons, MTV Brand New, VH1 Classic, Nat Geo Wild, RTL Crime

Je kunt ook hier kijken voor meer informatie.

Groetjes heidy
Reputatie 1
Badge +1
Topic gesloten