Er is momenteel geen verbinding met uw thuisnetwerk

  • 30 december 2016
  • 1 reactie
  • 405 x bekeken

Onlangs heb ik een update gekregen van mijn iPad air 1. Toen ik vervolgens via de app tv wilde kijken, kreeg ik de melding dat ik met de tv online app niet meer ingelogd was.

Opnieuw ingelogd. Maar krijg nu de melding dat ik niet verbonden ben met het thuisnetwerk. Ik denk... misschien mobiele gegevens even uitzetten (3G uitvoering iPad air1). Ook dit hielp niet. Het opnieuw installeren bracht ook geen uitkomst.

Is er een andere manier om de app weer aan de praat te krijgen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Op dit momenteel zijn er netwerk problemen. Door de verkeerde tijdsaanduiding doen sommige applicaties het ook niet meer. Wacht even totdat deze storing is opgelost, ze werken eraan. Zie voor info en straks updates:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/problemen-tijdsbepaling-meerdere-diensten-62006