beantwoord

Chromecast

• 17 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 4150 x bekeken

Waarom ondersteunt de Tele2-app geen chromecast? Een superkleine moeite waarmee je m.i. heeeel veel klanten blijmaakt. Het enige antwoord dat jullie nu meerdere malen geven is; "wellicht in de toekomst."

Maar waar ligt het aan dat het zo lang duurt? Is het de trage besluitvorming intern, heeft het met tv-rechten te maken? Ik ben erg benieuwd.

Ik hoor graag een meer inhoudelijk antwoord.

Hartelijke groet.
Robert
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 18 augustus 2017, 10:59

Ik ben geen jurist maar dit heeft waarschijnlijk met tv rechten te maken. We mogen het tv signaal alleen bij Tele2 klanten afspelen en als het via Chromecast kan zou het overal werken.

Maar verder ben ik het met je eens dat het een goed idee is 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik ben geen jurist maar dit heeft waarschijnlijk met tv rechten te maken. We mogen het tv signaal alleen bij Tele2 klanten afspelen en als het via Chromecast kan zou het overal werken.

Maar verder ben ik het met je eens dat het een goed idee is 😉

Maar verder ben ik het met je eens dat het een goed idee is ;)

Volgens mij klopt deze beredenering niet helemaal. Om te kunnen casten moeten de telefoon en de Chromecast met hetzelfde wifi-netwerk zijn verbonden. Om online tv van Tele2 te kunnen kijken moet de telefoon verbonden zijn met een Tele2 wifi-netwerk. Hieruit volgt dat je dus alleen zou kunnen casten als je verbonden bent met een Tele2 wifi-netwerk. 🤔
Reputatie 1
Maar als je wil casten, dan heb je dus
1. Een tv
2. Een Tele2 tv abonnement

Waarom niet rechtstreeks op de tv kijken via je decoder? 😜