Bij wie werkt Online Tv app WEL?

• 22 september 2016
  • 24 reacties
  • 638 x bekeken

Zoals verwacht, nieuwe update, werkt nog steeds niet!
Nog steeds het bericht dat ik niet de juiste inloggegevens heb ingevoerd
En JA ik voer precies dezelfde gegevens in als bij Mijn Tele2, waar ik wel kan inloggen
En JA ik heb iOS10 op mijn iPad geïnstalleerd
En JA ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload
Enz enz

Alles zonder resultaat!

Dus ik ben heel benieuwd bij wie de app wel werkt? Want ik ben niet de enige als ik berichten op dit forum zo lees

Bij wie werkt de Online Tv app WEL?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Reputatie 4
Badge +1
https://forum.tele2.nl/online-tv-app-315/niet-inloggen-online-tv-app-58081

Bekend bij Tele2. Geeft de klantenservice dit ook aan?
Vraag hen op welke termijn het probleem opgelost kan zijn.
In dat bericht (door mij gestart) wordt een update aangekondigd, als oplossing.
De update is sinds gisteren te downloaden, maar het probleem is nog steeds niet verholpen
Reputatie 4
Badge +1
In dat bericht (door mij gestart) wordt een update aangekondigd, als oplossing.
De update is sinds gisteren te downloaden, maar het probleem is nog steeds niet verholpen

Dank voor je reactie. Wat zegt de klantenservice hiervan? Moeten jullie nu wederom op een update gaan wachten?
Zogenaamd weten ze niet waar het aan ligt
Nee.. ik kan me niet herinneren wanneer hij het wel deed
Reputatie 5
Badge +3
Vervelend dat de update niet heeft geholpen!

@moimoi88
Jij geeft aan dat je iOS hebt.

@Tamaravb
Welk besturingssysteem heb je?

Zo kan ik het voor jullie doorzetten.

Vriendelijke groet,
Trinh
Ik gebruik Android.
Reputatie 7
Badge +4
Werkt hier op Samsung S7 met Android versie 6 prima. Ik merkte vandaag wel dat er om een pincode voor "kindgevoelige" content werd gevraagd. Na invoeren kon ik gewoon weer TV kijken op mijn mobiel.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het meedenken.

Ik heb het hier overlegd en het is vreemd dat de update nog niet werkt. Ik zou dit graag voor jullie beiden willen doorzetten.

@ Moimoi88
Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

@ Tamaravb
Heb jij de app ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En gebruik je ook de zelfde gegevens voor Mijn Tele2 om in te loggen? Lukt het wel om met die gegevens in Mijn Tele2 in te loggen? Mocht dit niet werken ontvang ik graag ook de gevraagde gegevens hierboven van jou in een privébericht.
Weer een week verder en nog geen bericht
Reputatie 7
Badge +4
Maar de app werkt gewoon hoor. Haal hem eens van je mobiel af en installeer hem opnieuw.
Al tig keer geprobeerd. Werkt niet op mijn ipad en ook niet op mijn mobiel
Inmiddels weer een maand verder 😠
Reputatie 7
Badge +4
En nog steeds geen probleem met de APP hier. Zowel op Android (S7) als IOS (Ipad) werkt het allemaal.
Werkt bij mij ook niet!
Bij de meesten niet dus
En antwoord geven/oplossing geven, ho maar
Wat baal ik dat ik ben overgestapt naar tele2
Bij mij doet ie het ook nog steeds niet. Ben er ondertussen wel helemaal klaar mee eigenlijk!
Reputatie 7
Badge +4
Bij de meeste mensen wel hoor.
*** bericht aangepast door moderator Trinh ***
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou zeggen, let een beetje op je woorden. Je hoeft niet in allerlei topics zo tegen mij uit te vallen.
Reputatie 7
Badge +4
https://forum.tele2.nl/over-forum-327/huisregels-tele2-forum-49669
Over korte reacties is geen punt, wel over beledigende opmerkingen gericht aan mij persoonlijk, waar ik mij aan stoor. Ik ben geen moderator maar ga wel al een tijdje mee op dit forum.
De huisregels heb ik gelezen hoor, dus weer eens een linkje plaatsen was echt niet nodig.

Wat je wil zeggen met "een tijdje meegaan" op dit forum weet ik niet. Lijkt me namelijk totaal niet relevant. Of bedoel je dat je dan wel niet officieel moderator bent maar wel mag bepalen wie er wat tegen wie zegt? Dat zou ik heel bijzonder vinden.

Reputatie 5
Badge +3
SVV,
Wil je alstublieft vriendelijk blijven. Je valt een andere forumlid aan terwijl deze alleen maar probeert te helpen. We gaan nu helemaal weg van het probleem. Ik ga dit topic sluiten en zal de topicstarter een privébericht sturen.

Het lastige aan dit probleem is dat alle verschillende stappen nu meerdere keren zijn nagelopen en dat de app nog steeds niet werkt. In veel gevallen werkt de app na het langslopen van de stappen wel.