App werkt niet meer op ipad (2)

  • 5 januari 2017
  • 7 reacties
  • 1814 x bekeken

Zijn er problemen met de app voor de ipad?
Kan deze sinds 4 januari 2017 niet meer gebruiken. (Foutmelding EISP ....)
Helaas is de telefonische helpdesk onbereikbaar.
Ook de site bied geen uitkomst, de chat op de site word weergegeven met witte letters op een lichtgrijze ondergrond, dus onleesbaar. Wie verzint zoiets!

Kan ik hier hulp krijgen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je terugkoppeling en feedback!

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh
Bedankt voor de hulp!
Daarnaast is het aan te raden om de berijkbaarheid te verbeteren.
Witte letters op een lichtgrijze achtergrond is niet aan te raden. Ik zou adviezeren om de chatpagina van de site aan te passen.
Het is jammer dat er geen waarschuwing van de providor vroegtijdig is uitgegaan, had een hoop irritatie voorkomen.
Hij werkt weer
Reputatie 5
Badge +3
Werkt je app nu wel weer?
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is er op dit moment een storing met de app.

Meer informatie en updates lees je hier.

Sorry voor het ongemak!