beantwoord

Worden nieuwe telefoons ook bezorgd in duitsland?

  • 16 June 2019
  • 8 reacties
  • 3345 x bekeken

Ik wil een nieuwe telefoon bij het verlengen van mn abonnement. Ik zit alleen nog 2 maanden in berlijn, kan ik hem ook daar laten bezorgen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 18 June 2019, 11:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Nee, je moet in persoon tekenen bij ontvangst en de vervoerder werkt bij in NL bestelde webshops ook alleen in NL. Als het dringend is kan je ook even op en neer reizen. En anders verlengen met toestel als je weer terug in NL bent....
Reputatie 4
We bezorgen niet in Berlijn maar het is wel mogelijk om iemand te machtigen om het pakketje voor je in ontvangst te nemen.
Hiervoor kun je een machtigingsformulier dowloaden op de website van Reviva.
Na de bestelling ontvang je een e-mail om een afspraak met Reviva te maken. In de mail staat ook deze link.

Tschüss
Reputatie 4
Hallo @Petra van Tele2,
Is dat hetzelfde formulier als hier staat?: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/leverproces-van-tele2-mobiel/?sqr=machti

Ik denk dat je daar dan weinig aan hebt als je in het buitenland zit omdat de gemachtigde over zowel de originele ID kaart als de bankpas van TS moet beschikken.
Reputatie 6
Petra moet nog een beetje warmlopen zullen we maar zeggen.
Reputatie 4
Waarschijnlijk, je kan natuurlijk onmogelijk gelijk alles weten.

Die optie bestaat ook nog zo lang denk ik want ik dacht tot voor kort ook dat het niet mogelijk was tot een andere moderator mij daar op wees, zie https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/verlengen-abonnement-76702

Is eigenlijk alleen bruikbaar als je in Nederland blijft en je ID en bankpas kan achterlaten bij de gemachtigde.
Reputatie 6
Ja, als je in de buurt van de gemachtigde zit. Een reisje met retourtje Berlijn-Nederland is voor de meeste mensen een (te) dure oplossing.
Reputatie 4
Ja klopt, dat is hetzelfde formulier, deze kun je ook via onze website downloaden.
Dat je over de originele documenten dient te beschikken had ik inderdaad niet gezien ? #jebentnooitteoudomteleren.
Reputatie 4
Aangezien er geen reacties meer zijn in dit topic ga ik deze sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra