Winactie: Eurovisie Songfestival 2016 met Douwe Bob

Reputatie 5
Badge +3
Douwe Bob is door naar de finale van het Eurovisie Songfestival in Stockholm met het nummer Slow Down. Eindelijk weer iemand die door is, hartstikke goed! Heb jij afgelopen dinsdag ook gekeken naar het optreden? Wat vond jij van de 10 seconden stilte tijdens zijn optreden? Vinden jullie het een goed nummer waarmee we kunnen winnen? 😃 We gaan het zien! De finale zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei.

Douze points
Vanaf nu is er ook een nieuwe puntentelling, dit gaat er hopelijk voor zorgen dat het spelletje wat spannender wordt! De punten van de jury en het publiek worden voortaan apart gegeven. Ook willen wij een spel met jullie spelen :8 De winnaar verdient natuurlijk eeuwige roem en een prijs thuis gestuurd! De prijsvraag: hoeveel punten gaat Douwe Bob in de finale (in totaal) ontvangen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 6
Badge +5

C'mon Douwe!
Ik gok op 126 punten, omdat het kan
Er doen 25 landen mee met de finale, ik gok op 140 punten. Moet kunnen aan het zelfvertrouwen van Douwe Bob kan het niet liggen...
Mooie jongen, kan goed knipogen maar heeft ook concurrenten. Vandaar mijn gok op 87 punten.

Fijne avond, ekiem
Reputatie 5
Badge +2
Wilde gok: 92 punten!
Reputatie 7
Badge +4
93 punten
Ik gok 120 punten
Badge +5
Ik hou het op 76 punten, puur omdat het nummer te gewoon en te country is.

Douwe bob doet het prima maar dit gaan ze echt niet kiezen vrees ik.
Reputatie 5
Badge +3
We gaan het zo zien! 😳
Badge +5
Ja dat zag ik wel aankomen. Vond het al een flutnummer van Nederland, again!

Maar je hoorde de hele avond tussen de regels door al negatieve politieke commentaren over Rusland, en dan
is het ook geen toeval dat Oekraïne wint met een liedje waarin Rusland als massamoordenaar wordt bestempeld (wat Stalin wel was overigens).

Terwijl Australië dik vooraan stond. Al die oost Europese landen hebben gewoon op Oekraïne gestemd omdat ze de pest aan Rusland hebben, wat ze duidelijk maken via dat nummer 1944

Griekenland sloot vorig jaar nog een miljarden deal met Rusland dus geen wonder dat ze Rusland de 12 punten gaven, duh!

Dit festival is en blijft helaas een peperduur politiek spelletje.
Ja je zegt het helemaal goed, het is helemaal politiek. Jammer want ik vond Rusland beter dan Oekraïne en dat was niet eens mijn favoriet.

Ekiem
Badge +5
Rusland had wel gave effecten inderdaad.
Reputatie 5
Badge +3
Jullie hebben het allemaal al meegekregen. Douwe Bob is als 11e geëindigd met een totaal van 153 punten. Hopelijk doen we het volgend jaar beter! Wie het gelukkig wel goed heeft gedaan is Wendy.K. Zij heeft met haar gok (140 punten) een prijs gewonnen :D

@ Wendy.K
Zou je mij in een privébericht je adresgegevens kunnen sturen? Dan sturen wij jou een leuke prijs toe!
Reputatie 6
Badge +5
Gefeliciteerd Wendy!
:D
Ik was even in de war. Er zijn dus 2 puntentellingen! Van de jury en van publiek.
Geen idee dat dit het geval was. Ik heb puur blind maar een nummer geroepen haha.
Volgend jaar weer een kans.
Reputatie 5
Badge +4
Gefeliciteerd Wendy!

Haha Ben je moet wel goed opletten he 😉 Maar uiteindelijk zat je er nog niet heel ver vandaan!
Ik vond Douwe we echt heel goed, maar was stiekem voor Australië.

Ben benieuwd wie Nederland volgend jaar gaat vertegenwoordigen 🙂
Vader Abraham gaat dan zelf zingen.......
Ik wil niks zeggen maar ik denk dat als ik mee zou doen dat NL dan de meeste punten krijgt.

p.s. Heb ik al gezegd dat ik heuuuul erg vals zing?
:D:P🆒
Badge +5
@ friesian:

Hahaha, misschien is dat vals zingen wel precies wat er nodig is om te winnen 😃
Reputatie 5
Badge +2
Moet je wel een mooie jurk aantrekken en zielig kijken Friesian 😉
Reputatie 6
Badge +5
Hahaha, dat denk ik ook ;)
Ik stem op Friesian!

Als er dan ook nog eens een politieke crisis is, kunnen we zeker rekenen op een hoop stemmen van de buurlanden.
Dat is toch eigenlijk de enige manier waarop je kan winnen?
Of zie ik dat verkeerd...
Moet je wel een mooie jurk aantrekken en zielig kijken Friesian ;)
Dat denk ik ook jongedame, anders wordt ik met (pek en) veren afgevoerd...:(

Reputatie 1
pfff,ieder jaar wordt er gedacht dat "we" hoge ogen gooien,en op de avond zelf zak je met het nummer door het ijs,
ik vond het niets,en vind het niets..en daar zal in de toekomst ook weinig aan veranderen ,
kortom.... is aan mij niet besteed 😃
Da's jammer dan mis je de kans om mij te horen blèren. Onder het mom van Tele2 proudly presents...dun niet om aan te horen Friesian.
Moeders bescherm je kinderen...

:S
Kweet niet of ik het al mag vurklappuh maar ik heb al een liedje gemaakt speciaal voor Jolien van Tele2..

:D:cool:

Reputatie 5
Badge +3
Mijn stem heb je Friesian! Nu heb je nog een heel jaar om het liedje te perfectioneren ;)

Iedereen bedankt voor het meedoen! 😃
Reputatie 6
Badge +5
haha, dit nummer moeten we volgend jaar doen denk ik.
Maar eigenlijk ben ik het helemaal eens met Bertus67, het is een circus, een poppenkast, en het kan mijn interesse niet echt opwekken...

Helaas komt er straks nog een EK voetbal aan... huilen echt...
Dan maar wachten tot de Olympische Spelen beginnen in Rio 🙂

Ben
Tja eigenlijk waren er veel prima nummers waaronder Rusland. Jammer dat dan weer politiek dat rotnummer van Oekraine kiest.....:(
Douwe Bob ..... bleehh