beantwoord

Wijzigen forum mailadres

  • 1 August 2018
  • 10 reacties
  • 9787 x bekeken

Met droevenis in mijn hart moeten helaas onze wegen zich scheiden. Mijn trouwe maatje kan mij helaas na 14 jaar van trouwe gezelschap niet meer vergezellen. Dit komt omdat ik het tijd vond voor een nieuwe aansluiting nu ik de kans daartoe heb en wel van koper naar glasvezel. Ik zal mijn oude maatje zeker en vast heel erg gaan missen maar toch wil ik jullie, Tele2, verzoeken mij behulpzaam te willen zijn om een nieuw forum kameraad-emailadres te gaan gebruiken.

Ik hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 2 August 2018, 11:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Begrijp ik het goed dat je wil dat we je contact mailadres aanpassen?
Dat begrijp je helemaal goed beste kerel.😉 😎
Reputatie 5
Nou ik ben een gulle bui. Stuur me een privébericht met het nieuwe contact mailadres en dan pas ik het aan
Dat treft, ik ben ook in een gulle bui.
PB gestuurd, helaas geen taart.?
Reputatie 5
Geen cake???



Nadat ik bijgekomen was van het heftige bericht, heb ik het mailadres voor je aangepast.
Och erm manneke toch maar verder is alles goed? Bedankt Jasper! En helaas geen ? zelfs geen negerzoen..een erm boerke ....?
Reputatie 5
Ja hoor hier is alles goed hoor^_^. Ik geef de hitte de schuld. Hoop dat het ondanks de ruwe scheiding van je goede maatje, ook daar bij jou nog goed gaat?
Dit extreme weer is zwaar Jasper, voor mens, dier en plant.
Fijne dag nog en alsnog een extra dankjewel.?
Reputatie 5
Graag gedaan.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper