Wie is de Mol 2017

Reputatie 5
Badge +2
7 januari is alweer het 17e seizoen van Wie is de Mol gestart!
Elke zaterdagavond om 20:30 zitten wij er klaar voor. Kijk je mee?

Wie verdenk jij? Wie gedroeg zich verdacht in de laatste aflevering? Deel in dit topic jouw complottheorieën!

De kanditaten

Van links naar rechts: Thomas Cammaert, Jochem van Gelder, Sanne Wallis de Vries, Vincent Vianen, Diederik Jekel, Yvonne Coldeweijer, Jeroen Kijk in de Vegte, Sigrid ten Napel, Roos Schlikker en Imanuelle Grives.

Let op! Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Pas dan op voor spoilers in dit topic.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Jaaa! Zo leuk! Ik zat zaterdagavond weer heerlijk te mollen op de bank. Met mijn familie doe ik ook mee met de poule in de Wie is de Mol? app. Samen met m'n tante sta ik op de eerste plek.

Ik heb nog niet echt heel verdachte dingen gezien. Wel een paar opmerkelijke dingen, zoals Imanuelle die de paal met de enveloppe bij het museum niet zag maar er wel echt recht langs liep. Roos die veel aan haar neus zit en ik weet niet waarom maar vind Jeroen ook wel verdacht op een of andere manier.

Hij is nu mijn verdachte 🙂
En die van jullie? Ik ben benieuwd!
Reputatie 4
Badge
Kiko van Tele2 schreef:

Wel een paar opmerkelijke dingen, zoals Imanuelle die de paal met de enveloppe bij het museum niet zag maar er wel echt recht langs liep.

Het leek wel alsof ze ervoor langs liep om het te verbergen voor de rest.

Maar uit de eerste aflevering kun je nog niet heel veel halen denk ik.
Kiko van Tele2 schreef:

Jaaa! Zo leuk! Ik zat zaterdagavond weer heerlijk te mollen op de bank. Met mijn familie doe ik ook mee met de poule in de Wie is de Mol? app. Samen met m'n tante sta ik op de eerste plek.

Ik heb nog niet echt heel verdachte dingen gezien. Wel een paar opmerkelijke dingen, zoals Imanuelle die de paal met de enveloppe bij het museum niet zag maar er wel echt recht langs liep. Roos die veel aan haar neus zit en ik weet niet waarom maar vind Jeroen ook wel verdacht op een of andere manier.

Hij is nu mijn verdachte 🙂
En die van jullie? Ik ben benieuwd!

linda....
Reputatie 5
Badge +4
haha flauw Jeroen 😛
Reputatie 4
Badge +3
Mijn gevoel zegt op dit moment dat Imanuelle het is, maar ik heb nog geen argumenten om het te onderbouwen haha 😛
Reputatie 6
Badge +5
Ik denk Jeroen!
Pure gok, maar... je hoorde het hier als eerste 😉
Reputatie 5
Badge +4
Dat is sowieso Jolien! Heeft altijd mollenacties 😛
albert kan het niet zijn
Reputatie 5
Badge +2
Maurice van Tele2 schreef:

Dat is sowieso Jolien! Heeft altijd mollenacties :P

Ik zou nu ook gewoon je post kunnen aanpassen en er een andere naam neer kunnen zetten, maar dan ben ik meteen ontmaskerd als mol 😛

On topic:
Ik heb zin om voor Diederik te kiezen, omdat het lijkt alsof hij helemaal in het spel zit, maar wie weet dat schijn bedriegt 😃
Reputatie 4
Badge +3
Na de aflevering van gisteren zijn Thomas en Jochem mijn grootste verdachten. Maar het is nog steeds (te) vroeg...
Reputatie 5
Badge +2
Jolien van Tele2 schreef:

Ik heb zin om voor Diederik te kiezen, omdat het lijkt alsof hij helemaal in het spel zit, maar wie weet dat schijn bedriegt :D

Hij kan wel goed liegen weten we nu!
Wel dom dat ze dat niet doorhadden trouwens hoor...
Reputatie 4
Badge +3
Ik vind het echt een goed seizoen, veel beter dan vorig jaar. Thomas is nu al een tijdje mijn hoofdverdachte. Wie verdenken jullie nu?