Wie heeft zijn Iphone 6 al mogen ontvangen?

• 28 maart 2016
  • 8 reacties
  • 606 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ik heb mijn iphone en simkaart nog steeds niet binnen, ((wacht nu al twee weken) en ik heb niet echt het idee dat ik een duidelijk antwoord krijg van tele2. Ik word hier echt heel moe van. Ik moet mijn eerste factuur incl eenmalige aansluitkosten al 11 april gaan betalen. Ik vraag me af waarom tele2 zijn klanten laat wachten en ook nog eens laat betalen voor een toestel waar nog niemand gebruik van heeft gemaakt omdat deze niet te leveren is (of niet op voorraad) Ik vind dit niet netjes tele2! Beetje jammer dit.!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ik heb precies het zelfde, bij mij is het zelfs al 3 weken geleden. Weet niet of ik dit kan vertrouwen want het duurt zo lang 😮
Ik wacht al vanaf 8 maart
ik vanaf 7 maart, wat duurt het lang..
Vanaf 6 maart al..
Ik wacht vanaf 21 Maart, maar vind dat het wel tijd word zeker voor jullie dat er een levering plaatsvind. Mijn eerste factuur komt er ook 11 April aan. Ik heb geen simkaart, geen telefoon en mijn huidige nummer is nog niet eens overgenomen. Dit is absoluut niet netjes natuurlijk. Dit hadden ze bij de aanbieding moeten plaatsen, dan had ik het niet eens genomen. Ze hadden gewoon moeten vermelden dat ze geen voorraad hebben.
Gisteren onze iPhone 6 binnen gekregen, deze hebben wij 8 maart besteld. Paar keer contact gehad met Tele 2 en ons werd gezegd dat ze leveringsproblemen hebben omdat de telefoon te veel werd besteld
Is ook zo ik heb contact gehad met Apple zelf ze hebben echt leveringsproblemen gehad omdat er Inderdaad te veel naar werd gevraagd .
Reputatie 6
Badge +5
Het is inderdaad een populair toestel, de Apple iPhone.
Er zijn verschillende modellen, en in die modellen nog verschillende groottes van geheugen.
Wij doen ons best om zo veel mogelijk modellen in te kopen voor jullie natuurlijk.
Maar, het kan zijn dus dat de vraag (veel) groter is dan verwacht. Dit is zeker het geval bij de iPhone SE.
Hier heeft Apple ook gezegd dat hierdoor er een achterstand is met betrekking tot de levering.
Wij zetten ons in om dit zo snel mogelijk voor jullie te regelen.
Als we meer informatie hebben, zullen we dit zeker delen met jullie. Anders krijg je echt vanzelf bericht wanneer het toestel voor je geleverd gaat worden.
We houden contact in ieder geval.
Vriendelijke groet,
Ben