In het zonnetje

WhTurner is al 10 jaar actief op de Community!

  • 3 July 2021
  • 8 reacties
  • 141 x bekeken
WhTurner is al 10 jaar actief op de Community!
Reputatie 7
Badge +12

Onze @WhTurner is al jarenlang lid van deze Community! Hoelang precies? Dat vertel ik je graag! 120 maanden a.k.a. 521.7 weken a.k.a. 3652.4 dagen a.k.a. 87658 uren a.k.a. 5259487 minuten a.k.a. 315569520 seconden. Oftwel vandaag precies 10 jaar lid van onze Community! Dat is een hele lange tijd en dat kunnen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. :tada:

 

Wij waarderen zijn hulp en expertise op de Community natuurlijk enorm. Hij houdt alles in de gaten en beschermt onze Community-leden altijd. Heb je wel eens per ongeluk je 06-nummer, e-mailadres of andere gevoelige informatie openbaar gezet in een screenshot, je gebruikersnaam of in je topic? Dan is de kans groot dat je WhTurner al eens bent tegengekomen. Hij is namelijk bijna elke dag aanwezig en altijd de eerste die deze informatie ziet staan en ons aan het werk zet om deze gegevens te verbergen om jou te beschermen. 

 

Namens de hele Community: Bedankt voor al je hulp en gezelligheid! Op naar de volgende 10 jaar! :heart:


8 reacties

Reputatie 7

Lekker bezig @WhTurner !

Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +12

@WhTurner Gefeliciteerd!   Heb je nog steeds die Nokia 1616 (vintage)?

Reputatie 6

Heerlijke mijlpaal. Gefeliciteerd, @WhTurner

Vroegâh hield je bij wat de productie van het community team was. Daarnaast (toen en nu) let je altijd op de privacy van onze leden.

WhTurner heeft ons altijd scherp gehouden, en doet dat nog steeds. 

Dat je voor altijd bij ons mag horen! ❤️

 

 

Iedereen bedankt voor de felicitaties en de mooie woorden. Ja, ik heb nog steeds de Nokia 1616.

Dit was mijn 7499ste reactie   :sweat_smile:

Reputatie 6

Inderdaad, nog één reactie om de volgende mijlpaal te bereiken. 7500 reacties is niet niets! 

In het verleden hebben we ook nog berichten gearchiveerd om het platform te onderhouden, waardoor het werkelijke aantal waarschijnlijk hoger ligt. Maakt het overigens niet minder speciaal.

Proficiat, @WhTurner:grin:

Reputatie 6
Badge +2

Gefeliciteerd @WhTurner, wat een geweldige mijlpaal! 10 jaar :heart_eyes:

Ik wil je onwijs bedanken voor jouw aanwezigheid hier op de Tele2 Community. Je hebt veel andere Community leden en mij vaak geholpen. Jij bent helemaal TOP! :sunglasses:

Precies zoals Marciano zegt, op naar de volgende 10 jaar. 

Reputatie 6
Badge +4

Goed bezig @WhTurner ! Alweer 10 jaar een trouwe community bezoeker! Op de volgende 10 jaar.🥳

Reageer