Welke games spelen jullie het liefst?

  • 20 February 2021
  • 4 reacties
  • 139 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Ere-member
  • 7056 reacties

Na overleg met Superuser CrisTien maak ik hier een topic aan om over haar game onderwerp ook hier te praten.

Ik ben zelf niet een enorme game liefhebber, maar speel soms mee op een Nintendo Switch het spel mario kart.

Wat vinden jullie leuk om te spelen? Hopelijk zijn hier een paar gamers aanwezig! 
Geef elkaar tips, wie weet ontdekken wij zo nieuwe uitdagingen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Leuk topic! :smiley:

Hier deel ik graag mijn games. Wat leuk dat je een Nintendo Switch hebt! Ik game tegenwoordig alleen nog op mijn iPhone. Ik speel op het moment twee spellen:
1. PUBG: Een battle Royale shooter game, korte rondes van 10 tot 15 min. Soms erg spannend! ​​​​​​​
2. Among Us: https://www.t-mobile.nl/blog/among-us-tips/ heel handig artikel met Pro-tips. Dit spel kan je makkelijk online spelen zonder echt behendig te zijn met gamen. 

 

Reputatie 6

Gamers Unite! 

Ik 4 spellen tegenwoordig. Game al zo lang ik me kan herinneren. Erg trots toen ik de NES kocht van mijn zuur verdiende centjes (#model). 

De games die ik nu speel zijn:

  • Hearthstone (Battlegrounds)
  • Among Us
  • Schaken (chess.com)
  • Zelda BOTW

 

@eric, Mario Kart heb ik zo ontzettend veel uren in geïnvesteerd (en het blijft leuk)! Blijf het vermakelijk vinden hoe competitief mensen daarvan worden. :grin:
Heb jij dat ook? 

Reputatie 7
Badge +12

Het blijft lastig sturen met zo'n joystickje… Zeker als je tegen een ervaren speler het moet opnemen.

Reputatie 6

Ervaren speler! :man_dancing:

Maar absoluut. Mijn vriendin is het ook wat meer gaan spelen doordat ik dat spel heb. Zij is best redelijk, zeker in vergelijking met beginnende spelers. Dat is wel het leuke aan dat spel, het is toegankelijk voor iedereen.