Welk woord kun jij maken van deze letters?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

137 reacties

Taboes
Reputatie 4
Badge +3
Beta
Reputatie 5
Badge +4
Een aantal dagen geleden kondigde ik het al aan. Het einde was in zicht! En vanavond is het dan zo ver. Na een maand puzzelen is er een winnaar bekend!
De beste puzzelaar is Friesian! 🙂 Met 75 punten heb jij de meeste en/of de langste woorden opgeschreven! Gefeliciteerd!
Er komt een kleinigheidje jouw kant op! Laat je weten wat je ervan vindt? 🙂

Hier is de eindstand te zien:

Leuk dat jullie allemaal zo fanatiek hebben meegedaan! :)
Vinden jullie zo'n spel voor herhaling vatbaar? Ik ben benieuwd!

Groetjes Kiko
Geweldig, leuk en ik wil zeggen....pipodeclown je bent een goede tegenstander, RESPECT !

En een kleine tip, doe niet iedere keer hetzelfde soort van spel. Er zijn meeeeer varianten qua opdracht, hoeft niet altijd een woordspel te zijn. Verandering van spijs doet eten.

Voorbeeldje een cryptische omschrijving....raad het soort werk iemand doet....

Dat is mijn suggestie, maar dit spel was zekers een goede..!
Maar laatste reactie.....oeff zei ut opperhoofd, da's wa. 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Gefeliciteerd Friesian!

Goed idee om steeds een ander spel te nemen. Het is wel leuk om iets te doen waar meerdere antwoorden op zijn te geven, anders ben je ook zo snel klaar. We gaan vandaag een nieuw spel uitkiezen 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Gefeliciteerd, Friesian! Een eervolle vermelding voor pipodecown is ook wel op zijn plaats vind ik 🙂
Dankjewel jullie-lui, en ik zei het al pipodeclown is een goede tegenstander. Was een leuk spel, paerdjuh heb genoten.
Badge +4

Een aantal dagen geleden kondigde ik het al aan. Het einde was in zicht! En vanavond is het dan zo ver. Na een maand puzzelen is er een winnaar bekend!
De beste puzzelaar is Friesian! 🙂 Met 75 punten heb jij de meeste en/of de langste woorden opgeschreven! Gefeliciteerd!
Er komt een kleinigheidje jouw kant op! Laat je weten wat je ervan vindt? :)

Groetjes Kiko

Beste Kiko, beste Tele2- luitjes

Heel erg bedankt voor de kleinigheid, nou ja kleinigheidje.....paerdjuh is dur GIGA blij mee !
En @allen,
was reuze gezellig dit spel te spelen met jullie !
Aster
Reputatie 5
Badge +4
Wat leuk om te lezen Friesian! 🙂
Er komt snel weer een nieuw spel online. Wie zal er dan winnen?
Reputatie 5
Badge +4
Hee Tattoogirl64,
Leuk dat je ook gepuzzeld hebt! Alleen was er op 2 november al een winnaar bekend gemaakt. We openen snel weer een nieuw spelletjestopic. Doe je daar gezellig aan mee? Wie weet win jij dan wel 🙂
Groetjes Kiko