Welk toestel heb jij?

• 14 november 2015
  • 72 reacties
  • 2793 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

72 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Krijg langzamerhand de indruk dat er een aantal klunzen bij Tele2 werken 😳 Nouja dan vooral "omgaanmetmijntelefoon klunzen" :P

Maurice jij inmiddels ook al een nieuwe telefoon als kerstcadeau binnen? Net als Coen met zijn J5?
Waarom dan geen hoesje? Ik heb altijd hoesje met Iphone 5 en nu ook met Iphone 6. Ik heb er gelukkig geen last van tot nu toe. 😉
Ben al geen fan van Samsung maar als ik dat van jullie hoor/lees, haha.. Ben echt Apple fan: dus Iphone. 🙂
Ik ben in onze allereerste Tele2 winkel geweest in Amstelveen! En naast de nieuwste Smartphones en gadgets zag ik ook deze toestellen hangen. Ik mis het snaken toch wel een beetje als ik dit zo zie.

Die mobieltjes zie ik idd nog wel in de winkels(gelukkig). Heb er ook nog 1 en doet het nog steeds goed,ook al is bijna 10 jaar.
Reputatie 6
Badge +5
Oeh,
De OnePlus One is heel nice! Heb die ook een jaar gehad, maar die vertoonde na een jaar toch wel best flinke kuren en ik had ook altijd problemen met de camera.
Na een jaar (en een plons in zee met de telefoon) was hij overleden.
Nu heb ik een iPhone. de iPhone 6S Plus 64GB om precies te zijn.

Werkt fantastisch, en ook het 3D Touch is een geweldige toevoeging zoals je hier kan zien:

Leuk om te lezen wat iedereen heeft 🙂
Groet,
Ben
Badge +5
Mijn eerste telefoon was een Siemens C-nogwat. Volgens mij een C25! Kon je precies helemaal niets mee, behalve bellen en sms-en.
Badge +4
@Naud,
Altijd hoesjes gehad en zelfs verzekeringen. Nooit laten vallen of stuk laten gaan. Had hiervoor een iPhone 5s, ook geen hoesje en ziet er nog top uit! Maar zo zal je altijd zien, een ongeluk zit in een klein hoekje. :(

Mijn eerste toestel was een 3310, die is natuurlijk niet stuk te krijgen (staat waarschijnlijk nog steeds aan ook 😃 ).
Klopt de Nokia 3310 mijn eerste mobiele telefoon. Doet het nog steeds. Aangeschaft bij Blokker voor 9.95 en daarbij zat tientje beltegoed van Tele2. De Nokia doet nog steeds dienst als wekker
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb een IPhone 6, is het slim om ook bij mijn toestel een glas screen protector te halen? :8
Ik heb 'm sinds oktober dus ik heb voorlopig ook een toestelverzekering( al denk wel dat ik het alleen voor de eerste 4 maanden doe)
Groetjes,Melissa
Badge +5
Oeh,
De OnePlus One is heel nice! Heb die ook een jaar gehad, maar die vertoonde na een jaar toch wel best flinke kuren en ik had ook altijd problemen met de camera.
Na een jaar (en een plons in zee met de telefoon) was hij overleden.
Nu heb ik een iPhone. de iPhone 6S Plus 64GB om precies te zijn.

Leuk om te lezen wat iedereen heeft 🙂
Groet,
Ben

Maaruh Ben.....Geen zwemles meer geven hè aan je iPhone 6S 😉
Badge +5
Ik heb een IPhone 6, is het slim om ook bij mijn toestel een glas screen protector te halen? :8
Ik heb 'm sinds oktober dus ik heb voorlopig ook een toestelverzekering( al denk wel dat ik het alleen voor de eerste 4 maanden doe)
Groetjes,Melissa

Kun je doen, maar het haalt meestal wel het gevoel een beetje weg van het werken met het touchscreen en de iPhone schermen zijn behoorlijk krasbestendig. Een mooi hoesje is beter http://www.amazon.com/OtterBox-iPhone-ONLY-Case-Frustration-Free/dp/B00N1AG5EQ
Deze otterbox hoesjes hebben een vaste screenprotector ingebouwd.

Neem anders wel een iPhone 6 Tempered Glass screen protector, deze zijn harder en kras vaster dan normale screenprotectors
Reputatie 1
Badge +2

Kun je doen, maar het haalt meestal wel het gevoel weg van het werken met het touchscreen en de iPhone schermen zijn behoorlijk krasbestendig. Een mooi bookcase hoesje met een raampje erin kan ook. http://www.divaa.nl/leren-apple-iphone-6-bookcase-hoesje-met-caller-i.html

Ah zo! Ok thanks, phew 😃 weet ik genoeg !
Reputatie 6
Badge +5
Met zo'n Otterbox lijkt het wel alsof je ermee door een oorlogsgebied kan.
Nice 🙂 Maar wel een beetje duur... € 60 bij bol.com
Maar het blijft wel zo dat een hoesje toch wel echt een must is.
Helaas worden de telefoons niet meer zo stevig gemaakt als toen met de oude Nokia's.
Groetjes,
Ben
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb voor mijn iPhone 5S dit hoesje: http://www.bol.com/nl/p/belkin-grip-sheer-hoes-voor-de-iphone-5-5s-zwart/9005000012616349/

Bevalt me prima, het hoesje komt iets over het scherm heen voor het geval dat hij recht met het scherm naar onderen valt hij alsnog op het hoesje land.
Badge +5
Met zo'n Otterbox lijkt het wel alsof je ermee door een oorlogsgebied kan.
Nice 🙂 Maar wel een beetje duur... € 60 bij bol.com
Maar het blijft wel zo dat een hoesje toch wel echt een must is.
Helaas worden de telefoons niet meer zo stevig gemaakt als toen met de oude Nokia's.
Groetjes,
Ben

Zijn verschillende modellen die ook minder grof eruit zien en kosten geen 60 euro hoor bij Bol tussen 30 en 40 euro. Waarschijnlijk had jij er eentje van een externe verkoper gezien die zieke prijzen hanteren en verkopen via Bol, moet je goed op letten daar.

http://www.bol.com/nl/p/otterbox-strada-case-voor-apple-iphone-6-6s-zwart/9200000042912764/
http://www.bol.com/nl/p/otterbox-commuter-case-voor-apple-iphone-6-6s-zwart/9200000031622830/

Andere merken zijn ook prima natuurlijk, en kiezen of je met een sexy telefoon wilt lopen die bij 1 val harstikke dood is of een iets minder sexy uitstraling die een val makkelijk overleeft 😃
Reputatie 2
Badge +2
Hoi hoi!

Ik heb een Samsung Galaxy S6. Dat is af en toe nog wel wennen, hoor. :? Na vier trouwe jaren als een iPhone gebruiker.

Groet, Ciana
Hoi hoi!

Ik heb een Samsung Galaxy S6. Dat is af en toe nog wel wennen, hoor. :? Na vier trouwe jaren als een iPhone gebruiker.

Groet, Ciana
Meen je niet,Ciana? Ga je over van Apple naar Samsung? Cant believe. Samsung is niks(vind ik). Iphone is de beste,lol.
Mijn eerste telefoon was een Siemens C-nogwat. Volgens mij een C25! Kon je precies helemaal niets mee, behalve bellen en sms-en. Moet dat dan? Mijn Moeder en mijn tante willen alleen tel die kan bellen en gebeld worden(smsen hoeft ook niet). Ik ben eigenlijk wel met hun eens. De mensheid is 98 procent verslaafd aan internet en smartphone. Ik heb wel Iphone6 maar heb alleen E-Mail erop,meer niet. Oja,en Imessage en Facetime(die kan ik zo weer in en uischakelen).
Groetjes,Melissa
Ik zou het wel doen als ik jou was. Heb ik ook,op mijn Iphone6.
Groetjes,Melissa

Kun je doen, maar het haalt meestal wel het gevoel een beetje weg van het werken met het touchscreen en de iPhone schermen zijn behoorlijk krasbestendig. Een mooi hoesje is beter http://www.amazon.com/OtterBox-iPhone-ONLY-Case-Frustration-Free/dp/B00N1AG5EQ
Deze otterbox hoesjes hebben een vaste screenprotector ingebouwd.

Neem anders wel een iPhone 6 Tempered Glass screen protector, deze zijn harder en kras vaster dan normale screenprotectors
Kan ze zekers beter doen,sowieso. Ik heb ook Iphone 6 en heb direct die dag gekocht en ook nog tel.hoesje.
Reputatie 6
Badge +5
Telefoons zijn naar mijn mening wel erg kwetsbaar geworden in de afgelopen jaren.
Een hoesje is meer noodzaak geworden, anders is de kleinste val wellicht fataal voor je scherm of andere onderdelen.

Al maakt een hoesje je telefoon wel erg groot en soms ook log.
Maar... Safety First heh, zeggen ze altijd..

Groet
Ben
Yepp Ben,is zekers waar. Als zo smartphone valt is zo kapot helaas. Ik heb op mijn Iphone 6 zo hoesje wat je ook je bankpas en je ov chipkaart enzo in kan doen,wel easy btw. Alleen nadeel is als je je tel gestolen of kwijt is,zijn al die pasjes ook weg. Ik heb tot nu toe nog geen smartphone laten vallen. Dit is mijn derde smartphone(Iphone6). In jan 2011 had ik Blackberry bold 97(mijn aller-eerste smartphone ever,was bijna 29,haha),toen twee jaar later Iphone 5 en nu dus Iphone 6. 🆒