Welk toestel heb jij?

Reputatie 2
Badge
  • him
  • Forumkenner pur sang
  • 216 reacties
Hey!

Ik vraag mij af welk toestel iedereen heeft.

Ik heb de oneplus one 64GB met bamboo styleswap cover 🙂.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

72 Reacties

Reputatie 1
Ik heb sinds juni een lg f60 oftewel een lg390n ,het is een low budget telefoon en ik ben en zeer tevrede mee.
HTC One M8, Samsung S5 (speciale versie), Nexus 5, Huawei P7, Sony Z1, Lumia 920 in mijn bovenste bureau lade.... 😛

Maar momenteel in gebruik: Samsung S5 en Nexus 5. Die laatste zal spoedig vervangen worden door een Nexus 6P.
Badge +5
IPhone 5C (geel) 32Gb met Otterbox cover, hiervoor allemaal Samsung, Sony en LG en kleinere merken toestellen gehad.

Eerstvolgende toestel zal de IPhone 7 of 7S zijn.
Sinds April dit jaar in bezit van Samsung Galaxy S6 Edge. Daarvoor had ik de Samsung S5. Sinds kort heb ik de Samsung S5 Neo. Mijn zoon wil de S6 van me overnemen. Ik koop mijn telefoons altijd zelf, dus nooit gekoppeld aan abonnement.
Reputatie 7
Badge +5
Als Samsung freak "uiteraard" de S6 Edge, de S5 is nu als backup indien nodig.
En de S5 Sport als ik werkzaamheden heb waar kans op beschadigen zeker aanwezig is.

@Karin
De S5 Neo is van jou, of heb je er nu ook 1 ?
Bombarie schreef:

Als Samsung freak "uiteraard" de S6 Edge, de S5 is nu als backup indien nodig.
En de S5 Sport als ik werkzaamheden heb waar kans op beschadigen zeker aanwezig is.

@Karin
De S5 Neo is van jou, of heb je er nu ook 1 ?

Momenteel heb ik er nog 2. Mijn zoon vlast al een hele tijd op mijn S6 .
Hij weet nog niet dat hij de mijne krijgt als Kerstkado
Ik wilde eerst even de Neo uitproberen . Voor mij prima.Dus hij krijgt de S6.
Reputatie 6
Badge +5
Ikke ook maar effe dan. 🙂
Ik heb een hele goedkope 'feature phone', een Nokia 106.
En een 'iets' duurdere Samsung Galaxy S6. :8 😃

Badge +2
Mijn trouwe Nokia, maar hij heeft al een camera.

Badge +5
@Gela, nou dan mag je wel een aardige accu capaciteit hebben met die camera LOL 😃
Reputatie 2
Badge
karin303 schreef:

Sinds April dit jaar in bezit van Samsung Galaxy S6 Edge. Daarvoor had ik de Samsung S5. Sinds kort heb ik de Samsung S5 Neo. Mijn zoon wil de S6 van me overnemen. Ik koop mijn telefoons altijd zelf, dus nooit gekoppeld aan abonnement.

🙂
Als ik vragen mag, wat zijn dan de verschillen tussen alle S5's? Ik hoor het hier hebben over de S5, S5 neo en S5 sport?

Gela schreef:

Mijn trouwe Nokia, maar hij heeft al een camera.

Whaha,
Wat is je gemiddelde batterij duur? 😃
Reputatie 5
Badge +4
Leuke vraag!
Ik heb een iPhone 5S 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben sinds een klein maandje ook de eigenaar van een iPhone 5S. Werd helemaal gek van de S4 Mini die iedere keer vastliep zodra er een App geüpdate werd. Ik koop mijn toestellen altijd los, tis even een investering maar vaak goedkoper dan in combinatie met een abonnement. Verder heb ik mijn sim-only bij Tele2.
Reputatie 2
Badge
ItsNaud schreef:

Ik ben sinds een klein maandje ook de eigenaar van een iPhone 5S. Werd helemaal gek van de S4 Mini die iedere keer vastliep zodra er een App geüpdate werd. Ik koop mijn toestellen altijd los, tis even een investering maar vaak goedkoper dan in combinatie met een abonnement. Verder heb ik mijn sim-only bij Tele2.

Haha snap ik. Ik werd ook gek van mijn galaxy S4 die veel te snel leeg was, wel heel snel frame drops had bij de simpelste animaties en touchwiz, de grotere broer dan die van jou ;P.
Mijn eerste en laatste telefoon bij een abonnement. Volgende keer maar toch weer sim-only nemen.
En.... mijn Nexus 6P is onderweg!
Reputatie 7
Badge +5
[quote=him]
karin303 schreef:

Als ik vragen mag, wat zijn dan de verschillen tussen alle S5's? Ik hoor het hier hebben over de S5, S5 neo en S5 sport?

s5: Basis
s5 Sport: tot 30 meter + shockproof cuver
s5 Neo: camera specs
Ik zag ergens in het topic ook een s5 Speciale editie staan, Siebel ?
Vermoed dat de s5s curved bedoeld werd/word.
Nee, een speciale versie voor intern gebruik ( testen).
Reputatie 2
Badge
[quote=Bombarie]
him schreef:

karin303 schreef:

s5: Basis
s5 Sport: tot 30 meter + shockproof cuver
s5 Neo: camera specs
Ik zag ergens in het topic ook een s5 Speciale editie staan, Siebel ?
Vermoed dat de s5s curved bedoeld werd/word.

Bedankt!

Siebel schreef:

En.... mijn Nexus 6P is onderweg!

Ben benieuwd!
Vooral naar de accuduur icm de snapdragon 810.

Zou graag jouw ervaring met deze telefoon willen weten. 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Leuk!

Ik heb sinds gisteren een iPhone 6S, 16GB met een zwart hoesje van de HEMA. Ik moest even een hoesje hebben, omdat ik mezelf een beetje ken en geen gebroken glas wil. Ik ga me later even orienteren op één of ander hip hoesje!

Iemand ervaringen met die screen-protector-folie?

Groet,
Jefta
Reputatie 2
Badge
Jefta van Tele2 schreef:

Leuk!

Ik heb sinds gisteren een iPhone 6S, 16GB met een zwart hoesje van de HEMA. Ik moest even een hoesje hebben, omdat ik mezelf een beetje ken en geen gebroken glas wil. Ik ga me later even orienteren op één of ander hip hoesje!

Iemand ervaringen met die screen-protector-folie?

Groet,
Jefta

Haha,
Ik raad aan om een glas screen protector te nemen want als je hem laat vallen breekt die en niet je scherm.
Dit is ook zeer goed tegen krassen, laat niet snel los en is steviger dan die van plastic.

16GB?
Is dat wel genoeg voor alles? 😛

Edit: Typo's
Badge +5
Ik heb deze om mijn IPhone 5C zitten, gebeurt niets mee en heeft ingebouwde screenprotector en
er zit een veilige houder bij aan je riem bijv. Glas is beschermd omdat er een opstaande rand is van een paar millimeter zodat het glas niet breekt als ie plat op zijn voorkant valt.

Zometeen even bij Jefta formaat vergelijken... Batterijduur nog niets over te zeggen natuurlijk, behalve dat hij absurd snel oplaad.
Reputatie 2
Badge
Siebel schreef:

Zometeen even bij Jefta formaat vergelijken... Batterijduur nog niets over te zeggen natuurlijk, behalve dat hij absurd snel oplaad.

Volgens mij gebruikt hij fast charging 2.0 🙂.

Ben benieuwd of het toestel je bevalt 🙂.
Reputatie 1
een Sony Experia SP

de volgende keer maar kijken of er iets kleiner is,
de smartphone`s worden mij te groot haast .........en voor de klasse 1 telefoons betaal je veel te veel,is mijn mening
Reputatie 2
Badge
Bertus67 schreef:

een Sony Experia SP

de smartphone`s worden mij te groot haast .........en voor de klasse 1 telefoons betaal je veel te veel,is mijn mening

Dan is de oneplus x misschien wel iets voor jou 🙂.
Reputatie 1
him schreef:

Bertus67 schreef:

een Sony Experia SP

Dan is de oneplus x misschien wel iets voor jou 🙂.

https://oneplus.net/nl/x

ik ken dit merk niet ,en deze is iets groter dan de sony sp,
maar ik heb de link even opgeslagen 😉