wegvallend internert

• 6 maart 2020
  • 8 reacties
  • 170 x bekeken

Twee weken geleden gebeld en een storing gemeld. Kpn monteur geweest die kon niks vinden. Weer gebeld dit keer een ander(extern) monteur over de vloer gehad…. kon ook niks vinden. Hij heeft een nieuwe modem achtergelaten en mij geadviseerd om een nieuwe kabel te kopen. Zo gezegd zo gedaan. Nog steeds internetproblemen( valt steeds uit). Weer gebeld (afgelopen zaterdag) ik zou teruggebeld worden door een tele2 monteur… ik wacht er nog steeds op!  Afgelopen uur is mijn internet al 7 keer weggevallen. Het was toch een wijze beslissing om mijn abonnement bij jullie op te zeggen. Toch had het jullie enigszins gesierd als jullie mijn probleem hadden kunnen oplossen… immers ik betaal nog steeds netjes het volledige bedrag!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nou, er wordt in iedergeval geacteerd. Maar inderdaad, een oplossing zou mooi zijn. Bel de technische dienst nog eens. Hebben de monteurs de fout wel gezien toen zei er waren?

Nee ze staan allemaal voor een raadsel… wel bevestigen ze dat mijn verbinding erg onstabiel is. Gelukkig kunnen ze dat wel zien😁

Reputatie 6
Badge +1

Ga je nu naar de KPN? Dan is het thuiswerk voor de monteur. Misschien willen ze daar meer moeite voor doen. Nu is de lijn alleen maar verhuurd. 

Ik ga naar online… hoop dat zij oplossingsgerichter zullen zijn. 

Reputatie 6
Badge +1

Is toch dezelfde KPN lijn? 

Ja inderdaad…ik vermoed niet dat het aan de kpn lijn ligt. Immers de kpn monteur kon niks vinden…..

Reputatie 6
Badge +1

Nieuw modem, nieuwe kabel. Dan blijven er niet veel mogelijkheden meer over. De rest is van KPN. Of software van Tele2? Laat nog eens horen of dat beter gaat. Interessant! 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Nermin, 

Als er gemeten wordt dat de verbinding instabiel is dan moet daar een oplossing voor gevonden kunnen worden. Er zijn veel onderdelen die voor instabiliteit kunnen zorgen, dat maakt het ook meteen lastig om direct een oplossing te kunnen bieden. Om te kunnen nagaan wat er precies is gedaan en wat nog gedaan kan worden om het op te lossen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Privébericht naar Michiel 

Groet, Michiel