vraag

Wees nou gewoon eerkijk en helder

• 28 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 214 x bekeken

Hoi Tele2,
Na het aflopen van mijn Vodafone contract ben ik vlak voor mijn vakantie over gestapt naar Tele2.
Na alles uitgezocht te hebben leek mij dat voor mij en mijn kinderen de beste provider.
Als je de tele2 internet pagina afstruint alleen hosanna...in heel Europa dekking . Wat wil je nog meer.
We zijn deze zomer met een roadtrip door Europa gegaan....Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië , Slowakije, Polen en weer terug via Duitsland. En wat schetst onze verbazing...nergens maar dan ok nergens in deze landen 4G. Als je geluk hebt 3G maar meestal een strakke E...waar je dus niet veel mee kan.
Nu is het niet zo dat de telefoon de vakantie bepaalt maar zoals wij net als vele andere met het thuisfront het benodigde willen delen...(denk even aan de kreten op de internet pagina van Tele2 dat jee helemaal los kan)...omdat het Kan(Tine) dan heb je dus pech...

Maar ik laat alles los... ik heb een hele simpele vraag...met graag een EERLIJK antwoord .

Tele2 waarom niet fris helder en duidelijk...en met name eerlijk op jullie internet pagina vermelden dat jullie nog geen knappe dekking hebben in Europa...wat het excuus ook is (het nodige van de klanten service gehoord) geef gewoon aan dat het in veel landen waardeloos is...
Nogmaals wat is de reden?

Afwachtend op een antwoord,
vriendelijke groet Tim

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dekking in andere landen is niet te verglijken met de vier topnetwerken die wij in Nederland hebben. Dan kan Tele2 niets aan veranderen. Dat er geen 4G is wordt wel gecommuniceerd. Zie bijvoorbeeld hier.

"
Tele2 heeft afspraken met buitenlandse providers zodat je in het buitenland gebruik kunt maken van je mobiele telefonie diensten en mobiele data via 3G. Wij hebben nog geen afspraken met buitenlandse providers voor het gebruik van 4G. Je maakt in het buitenland dus meestal gebruik van mobiele data via een 3G-netwerk. Wel bieden wij 4G aan op de Tele2 netwerken van Zweden, Kroatië, Estland, Letland en Litouwen.
"

Ook op het forum zijn er diverse topics over zoaps hier. Als je 4G roaming wilt in heel Europa, dan moet je bij T-mobile zijn. Maar dan betaal je elke maand wel wat meer. Er is dus genoeg keus.
Hoi Eric, mooie woorden en het klopt wat je zegt dat we keuzes hebben.
In het komende jaar maar eens kijken hoe fris en transparant Tele2 is.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan ze eens vragen of je binnen je contract mag overstappen naar zo'n duurder t-mobile abonnement MET 4G roaming.

Reageer