weer verlengd

Reputatie 1
  • Forumkenner pur sang
  • 133 reacties
aangezien Tele 2 mij goed bevalt heb ik mij weer 2 jaar verbonden,
met mijn mobiel dan, geen klachten en ik ben overal wel bereikbaar ( pff ☺ )
en met vragen ook goed geholpen dus dik voor elkaar
Gr Bertus
(wel ff afkloppen natuurlijk )
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Waarvoor afkloppen? Is bijgeloof. Haha.
Ik heb eind mrt ook weer 2 jaar verlengd. Heb Iphone 7 plus.
Reputatie 5
Badge +1
Het blijft spannend nu tmob de tele2 winkel wil overnemen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en wat de prijs gaat doen. Gezien de snelheidverlaging na 00.00 op de 4G+ masten lijkt Tele2 te bezuinigen op de operationele kosten. Ik vind geen goed teken. Eerst vol inzetten op 4G+ en reclame om 'het Internet leeg te trekken' en op de rem en niet meeliften op de 4G voor thuis actie van tmob. Andere zet zou kunnen zijn om overgebleven data meenemen naar volgende maanden. Het Unlimited abo is alleen leuk voor dataslurpers. Not me 🙂
Reputatie 7
Badge
Raaf12 schreef:

Het blijft spannend nu tmob de tele2 winkel wil overnemen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en wat de prijs gaat doen. Gezien de snelheidverlaging na 00.00 op de 4G+ masten lijkt Tele2 te bezuinigen op de operationele kosten. Ik vind geen goed teken. Eerst vol inzetten op 4G+ en reclame om 'het Internet leeg te trekken' en op de rem en niet meeliften op de 4G voor thuis actie van tmob. Andere zet zou kunnen zijn om overgebleven data meenemen naar volgende maanden. Het Unlimited abo is alleen leuk voor dataslurpers. Not me :-)

Ik heb ook verlengd maar naar maandelijks opzegbaar. Zo ben ik minder gebonden en kan steeds aanpassen aan tarieven en eventueel eerder overstappen. Ik ben geen voorstander van 2 jarige contracten. Unlimited is aan mij niet besteed, ik gebruik thuis vooral WiFi en kom de maand wel door met mijn kleine internet bundel. Heb abo voor 11 euro. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van de overname van Tele2 door TMobile. Denk dat er wel het een en ander zal veranderen in het aanbod en de prijzen van abo. Ik denk dat het goedkoper en uitgebreider zal worden en dat de whitelist voor toestellen verdwijnt. Ook daarom maandelijks opzegbaar genomen.
Reputatie 5
Badge +1
Ja, hier ook maandelijks opzegbaar. Het duurt nog wel erg lang voordat de beslissing valt over de overname.
De meeste experts zijn het er over eens dat het voor de concurrentie slecht is als er maar 3 netwerken overblijven. Ik hoop wel dat Tele2 afspraken kan maken met alle grote EU telco's over roamen op 4G in het buitenland als ze niet worden opgeslokt door Tmob.
Estherunlimited schreef:

Ik denk dat het goedkoper en uitgebreider zal worden en dat de whitelist voor toestellen verdwijnt. Ook daarom maandelijks opzegbaar genomen.

Waar baseer je de verwachting op dat het goedkoper gaat worden? Het zou een economisch unicum zijn: De prijsvechter wordt opgekocht door een concurrent en de prijzen gaan dalen 🤔 . Wat gebeurde er toen KPN Telfort opkocht? Stijgende prijzen. Wat gebeurde er toen T-Mobile Orange opkocht? De onbeperkt houdbare bundel verdween.

If anything, dan zou een tweejarig abonnement nu de 'veiligste' optie zijn: dan kun je zolang mogelijk van de lage Tele 2-tarieven gebruikmaken. Bij T-Mobile verdwijnen momenteel allerlei voordelen voor hun eigen bestaande klanten waarvan het abonnement afloopt. Alleen klanten die meerdere Unlimited-abo's binnen één huishouden (gezinnen dus) hebben profiteren van de nieuwe kortingsstructuur (zie de verontwaardigde reacties op het forum van T-Mobile). De kleinere abonnementen (lagere korting) en mensen die alleen wonen ('samen'-korting voor vriendengroepen vervalt) gaan erop achteruit. Dat geeft je alvast een idee van wat ze gaan doen met aflopende abonnementen van Tele2, mocht de overname doorgaan.
Reputatie 7
Badge +2
We zijn hier wel in de off-topic gedeelte van het forum, maar er is al een topic over de fusie van T-mobile en Tele2: https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/tele2-en-t-mobile-fusie-68365/index3.html

Kunnen we daar gezellig verder speculeren, maar ik ben met je eens @kevsprepaysim, zwarte dagen worden het weer als beide bedrijven samen gaan.
Reputatie 5
Badge +1
Voorlopig ziet het er naar uit dat de KPN de buitengebieden gaat bedienen met een combi van DSL en 4G. Voor de liefhebbers wat leesvoer: https://tweakers.net/nieuws/134685/kpn-gaat-400mbit-s-dsl-vanaf-tweede-kwartaal-breed-beschikbaar-maken.html