Wat heb jij tot nu toe gedaan met Unlimited data?

Reputatie 6
Badge +5
Hey daar Tele2 Unlimited-klanten!
We zijn heel benieuwd wie er al Unlimited heeft, en wat je er tot nu toe mee gedaan hebt.
Heeft het er echt voor gezorgd dat je zonder zorgen data verbruikt? Is het zo dat je niet meer overweegt of je iets gaat doen of niet?

Zo kreeg recentelijk ik een software update van Android op mijn telefoon.
Deze was 347 MB. Voorheen zou ik toch denken dat het beter is om dit via WiFi te downloaden.
Maar nu heb ik het lekker over 4G gedaan. Voordat ik het doorhad, was het binnen. Ging supersnel.

Heerlijk toch?
Hebben jullie ook een dergelijke ervaring al gehad?
Laat het ons weten.
Groet, Ben

Unlimited is toch wel iets magisch heh..
Ik denk dan altijd aan de ruimte boven ons. Oneindig..

13 reacties

Hoi Ben

Het is fijn dat het wordt aangeboden en ik denk inderdaad dat het bij de meeste klanten gaat om het gevoel van vrijheid.
Lekker nergens meer naar om hoeven te kijken maar gewoon onbeperkt bellen en internetten.

Ik heb nog meegemaakt dat je moest inbellen om te kunnen internetten en dat was dan in de daluren stukken voordeliger.
Wachten dus met inbellen en gebruik maken van dat voordeel. Ik herinner me nog het gevoel van vrijheid toen we kabel kregen en je gewoon kon internetten wanneer je wilde.
Zo ongeveer zal unlimited aanvoelen.
Mijn data verbruik is momenteel meestal 4-6 Gb per maand en ik bel ook niet echt veel. Ik zie mezelf dus niet snel een unlimited abo nemen. Maar voor veel mensen is het een mooi aanbod. Succes ermee, Tele2
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Karin,
Bedankt voor je reactie en je eerlijke mening.
Ik deel je mening dat het gaat om een gevoel van vrijheid. Je hoeft je nu geen zorgen meer te maken dat je (bijna) door je internetbundel heen bent. Het lijkt dan in grote lijnen inderdaad op het verschil tussen inbellen en breedband internet enkele decennia geleden.
Het enige is dat een mobiele telefoon nogal een zwakke plek heeft als je het mij vraagt, en dat is de accu(duur).
Met intensief gebruik van je mobiele telefoon gaat deze vaak niet langer dan een werkdag mee. Daarom adviseer ik ook veel mensen om een powerbank mee te nemen (in de rugtas/handtas of koffer). Op deze manier ben je altijd zeker van een beetje extra power en kan je zo net even wat langer doorgaan met alles.

Voor jou is het misschien niet de perfecte aanbieding, maar nu is er echt eindelijk voor iedereen een geschikt abonnement wat niet te veel geld kost.
Heerlijk toch :)
Groet, Ben
ik kom van chooze 5gb per maand en 500mb in europe voor 35 euro per maand dusjah moest rekening houden dat ik geen filmpjes keek en op mijn verbruik letten. Ben nu goedkoper uit en heb sneller internet in Nederland zit vooral in belgie dus weet niet of ik daar gebruik kan maken van 4g netwerk van roaming. Maargoed scheelt mij 10 euro per maand 😃
Reputatie 6
Badge +5
Hey Redsjo!
Leuk om van je te horen en fijn dat je hier in Nederland lekker snel 4G hebt! Heerlijk toch? :)
Wij hebben roaming afspraken gemaakt met andere providers in de EU. Vooralsnog betekent dit dat je maximaal op H+ zal zitten, 3G dus. We hopen natuurlijk dat dit ook over zal gaan naar 4G, maar voor de komende tijd zal je in het buitenland maximaal H+ (of 3G) dus zien op je telefoon.
Gelukkig scheelt het dat je nu al 10 euro per maand bespaart! Dat is wel fijn zeg.
Als ik nog meer voor je kan doen, hoor ik het van je.
Groet, Ben
Hier bij mij werkte het niet goéd, als je 1Gb extra aanvraagt komt het er niet bij niks, wanneer je op 80% zit
Reputatie 6
Badge +5
Heb je een sms gestuurd Haydenfan?
sms naar nummer 1280
NOG 1GB
(let op: allemaal hoofdletters)
Lukt het dan?
Reputatie 3
Badge +1
Hier bij mij werkte het niet goéd, als je 1Gb extra aanvraagt komt het er niet bij niks, wanneer je op 80% zit

Tele2 zegd duidelijke bij 80% moet je 1Gb aanvragen gratis ánders krijg je tóch data kosten staat op hun site

Beste klant, helaas is het niet gelukt om uw bundel te activeren. Probeer het op een later tijdstip nog een keer. Groet, Tele2

Laater nog een keer maar proberen heb nu weer 5Gb😃
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Haydenfan,
Als je op 80% van de 5GB die je per dag krijgt, kan je een extra 1GB erbij krijgen zonder extra kosten.
Als je een Unlimited abonnement hebt, zal je geen datakosten krijgen als je over de bundel gaat.
Wat gebeurt er wel? Na 5GB stopt het internet. Er zullen geen buiten-de-bundel kosten komen, en je kan via de MijnTele2 app of via sms een extra bundel krijgen.

Maar jij zegt dat het bij jou niet gelukt is? Heb je hier toevallig een screenshot van?
Als het weer gebeurt, kan je dan een screenshot ervan maken en deze hier plaatsen?
Dan kunnen we zien wat er gebeurt bij je.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet, Ben
Hoi Ben

Super bedankt voor de uitleg.

Als het weer gebeurd de volgende keer zal ik er een screenshot van maken.

Maar ik ben gewoon super tevreden met tele2 en mijn S8+😎

Bij andre providers met Unlimited data wordt de internet snelheid verlaagd . daarom heb ik vóór tele2 gekozen.

Nu kan ik veel YouTube Netflix spotify en ziggo go tv en Facebook gebruiken.
Hoi Karin,
Bedankt voor je reactie en je eerlijke mening.
Ik deel je mening dat het gaat om een gevoel van vrijheid. Je hoeft je nu geen zorgen meer te maken dat je (bijna) door je internetbundel heen bent. Het lijkt dan in grote lijnen inderdaad op het verschil tussen inbellen en breedband internet enkele decennia geleden.
Het enige is dat een mobiele telefoon nogal een zwakke plek heeft als je het mij vraagt, en dat is de accu(duur).

Met intensief gebruik van je mobiele telefoon gaat deze vaak niet langer dan een werkdag mee.
Groet, Ben

Hoi Ben

Ja dat is een probleem de accu hé.
Nu las ik vandaag dat Asus een toestel op de markt heeft gebracht met een 5000mAh accu
En de ontwikkelingen zijn al veel verder maar dat zijn dan Chinese toestellen.
Nu steeds meer providers abonnementen aanbieden met onbeperkt internet zal de accu industrie zich daar zeker op richten.
Stel je voor Ben, dan zijn we helemaal niet meer te stoppen!

Groet Karin
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Ben
Super bedankt voor de uitleg.
Als het weer gebeurd de volgende keer zal ik er een screenshot van maken.
Maar ik ben gewoon super tevreden met tele2 en mijn S8+😎
Bij andre providers met Unlimited data wordt de internet snelheid verlaagd . daarom heb ik vóór tele2 gekozen.
Nu kan ik veel YouTube Netflix spotify en ziggo go tv en Facebook gebruiken.
Geweldig om te horen dat je daarom voor Tele2 gekozen hebt.
Hoe bevalt de S8+? Moet zeggen dat ik een tikje jaloers ben hoor 😉 wat een prachtig toestel is dat toch.

Ja dat is een probleem de accu hé.
Nu las ik vandaag dat Asus een toestel op de markt heeft gebracht met een 5000mAh accu
En de ontwikkelingen zijn al veel verder maar dat zijn dan Chinese toestellen.
Nu steeds meer providers abonnementen aanbieden met onbeperkt internet zal de accu industrie zich daar zeker op richten.
Stel je voor Ben, dan zijn we helemaal niet meer te stoppen!
Groet Karin
Haha, ja dat zou echt geweldig zijn. Ik hoop dat de smartphone fabrikanten naar je luisteren.
En ja, 5000 mAh is erg nice! Daar kan je wel een tijdje mee vooruit. En toch, zou ik in dat geval ook aanraden om een powerbankje mee te nemen als het kan.
Wat is de oplossing? Misschien techniek die ervoor zorgt dat de smartphones zuiniger worden in combinatie met een flinke accu?
Ik hou het in de gaten. Er wordt bijna dagelijks wel geschreven over de meest recente innovaties rondom smartphones en wat er zal komen in de nieuwste telefoons.

Toch zou ik wel graag een S8+ willen.. maar ik heb geen haast vooralsnog...
Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Er is weer een bericht op nu.nl dat hier aan gerelateerd is:
Minister Kamp Wijzigt Telecomwet - Nu.nl
Wat zijn jullie meningen hieromtrend?

Reageer