Topic Tuesday

Wat eet jij vandaag?

  • 11 May 2021
  • 3 reacties
  • 75 x bekeken
Wat eet jij vandaag?
Reputatie 7
Badge +12

Ken je dat, dat je niet weet wat je vandaag weer zal gaan eten? Eet je vaak dezelfde gerechten of probeer je juist gezonder te eten? Dan snap ik dat het af en toe lastig is om weer iets nieuws te verzinnen, maar… Vandaag is het Eet-wat-je-wil-dag! Dus vandaag moet je die zorg niet hebben. :raised_hands_tone2:

 

Waar haal jij je inspiratie voor nieuwe gerechten vandaan? Gebruik je nog kookboeken of kijk je liever naar een Food-channel op Youtube? Je weet wel, zo’n video waar de maker binnen 5 minuten een heerlijk gerecht op tafel zet, die je het liefst door je beeldscherm heen wil trekken!

 

Ik kijk de laatste tijd veel naar kookfilmpjes op Youtube en Food documentaires op Netflix, en 1 gerecht sprong er echt uit: Spicy Garlic Butter Pasta:heart_eyes: En ja, het smaakt net zo lekker als het klinkt! Ik heb dit gerecht nu 2 keer gekookt (zie onderstaande foto) en vanavond is het weer zover! Benieuwd naar het recept? Laat het me gerust weten!

 

Tot slot ben ik benieuwd wat jij vandaag gaat eten? Ga je zelf koken of ga je lekker en makkelijk bestellen? Wat het ook wordt, ik zie er graag een foto van in de reacties en misschien kunnen we elkaar inspireren! ​#bepaalhethelemaal

 

Tips nodig om jouw foto zo mooi mogelijk te maken? Lees hier alles over het maken van de perfecte foto met je iPhone: https://www.tele2.nl/blog/foto-maken-met-iphone/

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik zeg Hello Fresh

Reputatie 6
Badge +4

Leuk topic Marciano! Ik doe net als @eric  Hello Freshen.

Reputatie 6
Badge +2

Leuk en lekker topic! :smile:  

Die pasta kende ik nog niet maar ziet er goed uit, ga ik zeker een keer proberen. Zelf heb ik ook een pasta gemaakt gister. I got inspired! 

Ik had nog heel veel cherry tomaten en daar kan je een goede saus mee maken. Daarvoor gebruik ik dit recept van Ottolenghi (een van mijn favo chefs). Beetje verse basilicum en wat kaas erover en Bastaaaa..
 


Hello Fresh is ook chill trouwens! Dat scheelt nadenken over wat je gaat eten.. Maar is het ook altijd lekker? 

Reageer