beantwoord

Waar kan ik klachten kwijt

• 23 augustus 2018
  • 24 reacties
  • 10502 x bekeken

Reputatie 1
Waar kan ik klachten kwijt?

Op forum word alles omgebogen naar vragen, en antwoorden.
En of de vraag is hoe een vogel kan vliegen en antwoord is met 4 wielen rijd een auto...
Het antwoord is gegeven. Of het nu correct is, goed antwoord is, antwoord is er.

Als iets niet werkt, dan kan het geen vraag zijn, en kan ook niet beantwoord worden. En zal de enige echte bron tele2 zijn om dingen te verbeteren.

Maarja als niemand daar voor open sta, dan wil ik dat ook graag horen.
Het beleid is echt slecht op dit forum ook daar ga ik een klacht over indienen.
icon

Beste antwoord door Nick1 23 augustus 2018, 18:17

Klacht kun je hier kwijt

Klik hier

Tevens wil ik er even aan toevoegen, de manier hoe u zich op het forum gedraagt is bedroevend.
Tot een punt dat het op het randje strafbaar valt.
U heeft recht op uw mening en kritiek mag gegeven worden. Maar tot hoever?
Op deze site kunt u zich wat inlezen en hopelijk beter gedragen de volgende keer.
http://www.elfri.be/artikel/de-consument-mag-zijn-kritiek-uiten-over-een-product-of-dienst-op-de-sociale-media

Zoals op de pagina genoemd word. Een mening of argument moet onderbouwt zijn en mag geen "zwartmakerij" bevatten.
Slander heet dat zo mooi in het Engels.

Het maakt mij persoonlijk niet uit wie u bent. Maar gedraagt u zich als een "hufter" dan word u door mij ook behandeld als een "hufter"

Komt u netjes met goede argumenten en duidelijke vragen, dan sta ik u met plezier het woord en dan offer ik mijn tijd op om u verder te helpen.

Poep gooien doen apen. Mensen hebben meningsverschillen maar ook respect voor elkaar.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

Reputatie 7
Badge
Als je het niet eens bent met de oplossing van je probleem of klacht kun je terecht bij de Geschillencommissie.

https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/
Reputatie 1
Dat is als er niks meer lukt.
Als ik zover ben om geschillencommissie in te schakelen dan ga ik niet op forum vragen maar naar advocaat

Heb het over forum en dat tele2 forum niet ruimte bied voor klachten.
Dus waar bied tele2 wel ruimte voor klachten. Zodat er iets gedaan aan kan worden.
Reputatie 5
Badge
Klacht kun je hier kwijt

Klik hier

Tevens wil ik er even aan toevoegen, de manier hoe u zich op het forum gedraagt is bedroevend.
Op deze site kunt u zich wat inlezen en hopelijk beter gedragen de volgende keer.
http://www.elfri.be/artikel/de-consument-mag-zijn-kritiek-uiten-over-een-product-of-dienst-op-de-sociale-media

Zoals op de pagina genoemd word. Een mening of argument moet onderbouwt zijn en mag geen "zwartmakerij" bevatten.

Het maakt mij persoonlijk niet uit wie u bent. Maar gedraagt u zich als een "hufter" dan word u door mij ook behandeld als een "hufter"

Komt u netjes met goede argumenten en duidelijke vragen, dan sta ik u met plezier het woord en dan offer ik mijn tijd op om u verder te helpen.

Poep gooien doen apen. Mensen hebben meningsverschillen maar ook respect voor elkaar.
Reputatie 7
Badge +4
De 'klachten' van iloveprovider zijn bedieningsfouten door sms codes van hem of dienstverbeteringen ideen zoals bellend de grens over. Dit is geen klachtenforum maar een platform waar klanten met elkaar praten. Voor "alleen maar een klacht indienen" is er een online een klachtenformulier.
Reputatie 7
Badge +5
Klacht kun je hier kwijt

Klik hier

'Zaken moeten gewoon benoemd kunnen worden, als Tele2 daar dan een beetje zwart van wordt zo be it.
Helemaal als het terecht is

Vuur met vuur bestrijden, ja waar is er dan het verschil.
Dan wordt het de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet verhaal.
Jij bent in mijn ogen dan niet beter als diegene die het bezigt, net zo zwart.

Wie zegt er dat hij op jou hulp zit te wachten, hij wil iets bij Tele2 bereiken en niet door jou neergesabeld te worden omdat het vogeltje praat zoals deze gebekt is

Daar kan ik het dan mee eens zijn, maar in zijn vorig afgesloten topic heb ik de TS dan iig niet zien doen.
Ook is het in mijn ogen niet echt kosher om zomaar iemand zijn naam te veranderen zonder ze daarvan op de hoogte te stellen, en dat dan nog twee keer ook nog (ook al snap ik het dat er geen Tele2 in je naam mag staan.
Vraag gewoon welke naam hij wil gebruiken als alternatief.

Maar ik zie het somber in voor de topic starter, want zodra hij een topic start of post duiken er meerdere goldmembers bovenop hem of wordt zijn topic gesloten door een Mod van Tele2.Soms is het beter als lid of goldmemeber zijnde om je eens op de achtergrond te houden.
Maar dat blijkt heel moeilijk te zijjn, want ik voel dat het nogal persoonlijk wordt opgevat.
Zo komt de TS nooit nergens.
Reputatie 1
Jullie willen graag de discussie aan maar daar moet je wel de inteligentie voor hebben Eric,
als ik verkeerde informatie heb gekregen van tele2, ik zit in buitenland en ik kan niet aan klantenservice nummer komen. B.v. doordat er geen internet is, en de tele2 website niet werkt.
Da zijn het geen bedieningsfouten.

En als ik dit soort doelloze antwoorden krijg, ga ik mij wat harder opstellen.
En weinig respect.
Ik hoef ook geen antwoorden van NIck1 want die begrijp idem dito niet. Respectloos om dan antwoord te geven.

Maar deze vraag heeft u wel goed begrijpen, bedankt nick1 🙂 (en laat de rest toch zitten dat is amateuristische . Ik heb geen vraag, ik heb een probleem dat tele2 alleen kan oplossen (3de keer dat ik dat zeg)
De rest had niet moeten reageren 🙂
Reputatie 7
Badge
De 'klachten' van iloveprovider zijn bedieningsfouten door sms codes van hem of dienstverbeteringen ideen zoals bellend de grens over. Dit is geen klachtenforum maar een platform waar klanten met elkaar praten. Voor "alleen maar een klacht indienen" is er een online een klachtenformulier.

Platform waar Klanten met elkaar praten houden we erin. Met respect voor elkaars anders denken. 👍🏽 Het is echter wel de toon die de muziek maakt
Reputatie 5
Badge

Vuur met vuur bestrijden, ja waar is er dan het verschil.
Dan wordt het de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet verhaal.
Jij bent in mijn ogen dan niet beter als diegene die het bezigt, net zo zwart.

Ik zie het meer als het spreekwoord. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"

Wie zegt er dat hij op jou hulp zit te wachten, hij wil iets bij Tele2 bereiken en niet door jou neergesabeld te worden omdat het vogeltje praat zoals deze gebekt is

Misschien is dan het openbare klantenforum niet de juiste plek om met je klacht/probleem te komen.
Als meneer er niet op zit te wachten dat er een amateur zoals ik op een post zou kunnen reageren, (waar volgens mij het forum juist voor is) plaats het dan ook niet op het forum.
Reputatie 5
Badge
Ik zou iedereen willen verzoeken om niet alleen elkaar respectvol te behandelen maar ook om de rust te bewaren als je door infantiel gedrag uit de tent gelokt wordt. Geef iedereen de ruimte die de noodzaak voelt zijn of haar klacht te uiten. Laat het alsjeblieft niet nodig zijn om weer topics te sluiten, of erger.

Er is een functie om een reactie te rapporteren als je vind dat deze de grenzen overschrijdt. Maak hier alsjeblieft gebruik van als een post niet door de beugel kan of spreek mensen daar privé op aan.
Reputatie 7
Badge
Het klantenforum is een plek waar je terecht kunt met vragen en opmerkingen en waar je met andere klanten kunt discussiëren over je ervaringen zowel de positieve als de negatieve.
Het forum is zeker geen plaats waar je oplossing voor je klachten moet zoeken.
Die kun je zoeken via de telefonische klantenservice of schriftelijk via het hoofdkantoor van Tele2. Adres staat op de site
Reputatie 7
Badge
Misschien ligt het aan mij, maar mij is nog steeds niet de feitelijke klacht duidelijk. Ik ben op zich wel benieuwd, want een klacht moet ook gewoon kunnen op hetnforum, maar dan moet de klacht wel kort en bondig en zonder scheldkanonnades geschreven worden.
Uiteraard kunnen forumleden communiceren of de klacht herkenbaar is of dat er toch tips zijn. Wil de TS dit niet, dan zijn de enige keuzes om de klantenservice te bellen of het klachtenformulier in te vullen.
Reputatie 1
Zoals @Cypher zeg klopt wel.

We hebben het allemaal met respect omgaan met elkaar. Maar weten we wel wat respect is ? Of gaan we gewoon vanuit dat er nette taal word geschreven in uiterste beleefdheid? Want dat is geen respect namelijk
Beleefdheid en respect zijn 2 verschillende dingen.

Dan is de topic gesloten vanwege het antwoord word niet geaccepteerd 😃 (dan heb je echt alles goed gelezen)
En dan krijg je van andere mod te horen dat er andere reden is, lekker beleid hier!

Dan hier voorbeeld wat ik naar een mod heb gestuurd :

Ik open een topic, en het is een klacht.
Dan gaan leden het proberen op te lossen. Maar er val niks op te lossen. En als mensen dat niet begrijpen, dan maar wat duidelijkere taal. Dat kan niet anders dan persoonlijk.
Als ik vraag stel hoe een vogel moet vliegen en iemand komt met antwoord dat auto 4 wielen nodig heeft....
Dan ben je niet alleen dom, maar dan snap je er totaal niks van.
En dat is precies wat er gebeurd in topic.

Als ik deze mensen netjes te woord sta of bedanken maar het is niet goede oplossing, dan blijven ze komen met "antwoorden"

En de reden dat de topic gesloten is : Omdat het antwoord niet word geaccepteerd.
Dus eigenlijk zeg JeroenK : je moet elk antwoord accepteren, goed of fout, anders sluit ik topic.

Belangrijker : Had ik wel een vraag, of had ik een klacht ?!

De "helpers" proberen te helpen maar verdiepen zich niet in probleem.
Dan kan je nooit een goed antwoord geven.

Ik zal paar voorbeelden noemen :
Rena Chan : gebruik bing voor vinden van klanten service.
Ik had duidelijk verteld dat ik geen internet had, de website niet werkt van tele2 op mobiel en hotspots niet te vinden waren.
Wat is het antwoord dan ?

Nick1 : het niet kunnen vinden van het nummer is onzin. Of je bent aan spec savers toe of je hebt een cursus internetgebruik nodig.
Maar ik had toch verteld dat ik geen internet had en de website van tele2 mobiel niet te gebruiken was?
wat is het antwoord dan ?

pipodeclown : Voor het overige heb ik het start bericht 3 keer gelezen, maar zie niet echt een andere vraag.
Nee ik heb ook geen vraag, ik heb een klacht dat dingen niet werken. En dat ze niet werken, is een feit.

De hele topic gaat alleen over leden die niet goed lezen, die denken te helpen maar niet kunnen en dan gaan zij het escaleren door net te doen alsof ik het niet begrijp. Er is toch antwoord op gegeven?!

En of ik met iets concreets kom, ik denk als je goed lees en verplaatst in mijn verhaal dat heel concreet verhaal is.

Dan terug op de discussie, het is een klacht. En hoop dat tele2 gaat nadenken.
Het is forum van tele2, en verwacht gewoon dat tele2 aanwezig is.

Antwoorden geven kan ik makkelijk.
Maargoed dan zal ik het hieronder even doen.

Wat is de situatie :
1)Geadviseerd door klantenservice sms nummer te blockeren.
2) Zonder waarschuwing in buitenland zonder internet > gevolg geen internet, geen optie om te zoeken.
3) geen telefoon nummer van klantenservice (1200 werkt niet in buitenland)
4) geen internet of hotspot de weet ervan.
5) verkeerde informatie word getoond.

dit is een virtuele cirkel waar je in zit en niet uit komt. of niet mee verder kan.
tenzij je hotspot heb...
of toevallig vai de ipad achter kom dat internet bundel op is.

Hoe kan dat opgelost worden (niet door jullie forum leden)
1) zorg dat de klantenservice goed de klanten informeer.
1.1.) zorg dat spam reclame en alle ditjes en datjes op apart nummer worden verzonden
1.1.2) zorg dat in buiteland meldingen ook op apart nummer worden verzonden (er zijn mensen die elke dag 2 keer de grens over gaan.
1.1.3) zorg dat de informatie van andere dingetjes zoals internet op nummer 1280 komen, met de juiste info erbij hoe kan update. (en niet via de website informatie vinden)

2) zorg dat de website mobiel eens goed getest word. zoek functie werkt niet b.v.(ken bedrijven die speciaal testen voor jullie 😉 )
3) Als een code 3 verkeerd is, verzend telefoonnummer van klanten service eens per sms. simple query en waarschijnlijk een crop file of iets aanvullen.
4) Ga eens uitzoeken hoe het komt dat ik verkeerde informatie krijg op mijn laptop and ipad ? De oude informatie dus.(maar met beetje doorvragen had je die info kunnen achterhalen)

Maarnee de goldmembers denken het even op te lossen met poetslapjes achteraf. Maar kwaad is al geschiet.
En ik vind dat je probleem bij de bron moet aanpakken. En dat is bij je product en informatie verstrekken.

En dan willen jullie ook nog concreet (favorite woord van forum denk ik) de klacht weten.
Ik heb niks te maken met jullie, tele2 betaal ik voor product die wil ik dat oplossen.

En ik vind zeer bedroevend dat "goldmembers" of wannabe experts antwoorden geven waarbij totaal de plank word misgeslagen.
Als ik de vraag had hoe ik dingen moet oplossen, dan waren ze perfect.
vergeet niet die badges die krijg je aan de hand van aantal posted niet aan door de inhoud van bericht.
aantal reacties maakt je geen expert (al vind tele2 forum van wel)

Maar niet met bing aankomen na verhaal dat ik geen internet heb en dan ook nog eens grote bek hebben en beledigd voelen.

Zo simpel is het gewoon.
Reputatie 7
Badge +2
Omdat ik dan genoemd wordt….

Hier zeg je dat de nummer onvindbaar is en dat was voor jou lastig om service te krijgen want de live chat voldoet voor jou ook niet en de winkels ook geen mogelijkheid voor jou zijn, dat stuk had ik ook gequote, vervolgens hier zeg je het volgende als gevraagd wordt naar wat je concrete klacht was:

Wat voor concreets moet je hebben? ik zit zonder klantenservice telefoon hoe concreet wil je het hebben?

Goed, de Nederlandse taal is niet mijn sterkste punt, is ook niet mijn moedertaal, maar als iemand op een forum zeg dat zijn probleem is ik zit zonder klantenservice telefoon dan ga ik niet vanuit dat het niet kunnen zoeken op internet een probleem is.

Als meerdere mensen aan jou gaan vragen wat nou je klachten zijn, dan zou je toch moeten bedenken dat je berichten toch niet zo duidelijk zijn als je denkt.

dit was je klacht over de website
ow overigens, de mobiele website van tele2 werkt top !
Dat wil ik ook, dat die website verwijderd word.
Of test hem goed en maak hem goed, of heb gewoon geen website. Amateurs !

Wat voor antwoord van de klantenservice verwacht je hierop?

Je formuleert nu je klacht veel beter, ook mis ik nog wat informatie, en zelf kan ik geen problemen met zoeken op het mobiele website vinden, maar het is tenminste duidelijker.

Maar goed, that's all from me.
Reputatie 7
Badge
Het blijkt dus werkelijk niet kort en bondig en zonder schelden te kunnen. Jammer.

Ik heb dat sms verhaal nog even in je oude Posts opgezocht waar je aangeeft dat je veel berichten van Tele2 ontvangt over van alles en nog wat (door jou verwoord als spam). Ik weet niet hoe jij je instellingen in Mijn Tele2 hebt staan, maar ik ontvang uitsluitend berichten over het klaarstaan van een factuur, omdat ik dat zelf zo in Mijn Tele2 heb ingesteld, en berichten bij het verbinden met buitenlandse netwerken natuurlijk. Als dat goed staat, hoef je je niet te ergeren aan ‘spam’, hoef je het nummer niet te blokkeren en ontvang je gewoon de berichten over buitenland en de bijbehorende tarieven.
Bij de bron het probleem aanpakken betekent ook om voordat je naar het buitenland gaat wel even van te voren te kijken hoe je extra bundels kunt aanschaffen.
Het nummer van de klantenservice is handig om in je telefoon te hebben voordat je naar het buitenland gaat, net als het nummer van je verzekeraar, je bank, etc.
De mobiele website laat bij mij overigens gewoon het telefoonnummer zien van Tele2 (uiteraard alleen als er een internet verbinding is).
Reputatie 1
@Rena Chandat je nederlandse taal niet voldoende is of vaudloos kan schrijven, reken ik je niet op af.
Maar in mijn eerste post van topic staat duidelijk dat ik geen internet heb en geen klantenservice nummer. Dan heb je het bericht maar half gelezen. Kan niet anders dan dat je bericht half heb gelezen. dat kan niet aan je taal liggen.
Als je
En die klachten zijn niet aan jullie, maar aan tele2.
zo simpel is het, kan je lullen wat je wil maar beter niks zeggen.

@pipodeclown wat voor gescheld? Of mag ik de feiten niet noemen ? Zijn jullie van die zwarte pieten trauma groep?
Er staat toch echt duidelijk in hoe ik aan mijn instellingen kom. hoe moeilijk kan zijn om te begrijpen? Leg je weer uit, mosterd na de maaltijd....
Of is het tele2 dat ik alles dubbel moet checken.
Ik mag toch vanuit gaan dat een auto rijd? En dat provider kan bellen en internetten.
Voorbereiding? Ik ben nog nooit over de 5 gb geweest. En nu ben heb ik ineens 7 gb verbruikt (schijnbaar heb ik 2 gb gekregen weet niet waarom)
nooit iets extras gehad want goed voorbereiden is het juiste abbonement wat bij je past.
Dus ja voorbereiden ? Voor wat ? Ga even dagje naar ander land.

Ja het is spam... als ik aanbiedingen op mijn mobiel per sms krijg. feit.

En ik vraag waar ik mijn klacht kwijt kan, wtf hebben jullie er mee te maken wat voor klacht het is !
En dan verwacht ik dat tele2 zelf reageer btw.
Maar die zijn er alleen om negativiteit weg te poetsen en topics te sluiten om tegenstrijdige dingen.
Reputatie 1
En ik heb ook een belangrijke klacht richting al de forum leden, niemand like mijn posts 😃
Reputatie 7
Badge +4
En ik heb ook een belangrijke klacht richting al de forum leden, niemand like mijn posts :D

Yeah.. je bent geliked. Je ziet hier iedereen is welkom, alleen klachten kun je hier niet kwijt. Wel hier: https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/
Reputatie 7
Badge
Gescheld?

....en dan ook nog eens grote bek hebben en beledigd voelen...

Ervan uitgaan dat een auto rijdt? Dus je hebt liever dat je telefoon gewoon overal meteen internet gaat gebruiken, ook in de landen waar het tarief Eur 10 per MB is? Of kom je dan weer klagen over een hoge rekening?

Er is je nu wel vaak genoeg verteld, dat als je geen reacties van andere forumleden wilt, je beter niet op het openbare forum kan posten maar de klantenservice bellen of het klachtenformulier invullen.
Reputatie 5
Badge
Gescheld?

....en dan ook nog eens grote bek hebben en beledigd voelen...

Ervan uitgaan dat een auto rijdt? Dus je hebt liever dat je telefoon gewoon overal meteen internet gaat gebruiken, ook in de landen waar het tarief Eur 10 per MB is? Of kom je dan weer klagen over een hoge rekening?

Er is je nu wel vaak genoeg verteld, dat als je geen reacties van andere forumleden wilt, je beter niet op het openbare forum kan posten maar de klantenservice bellen of het klachtenformulier invullen.

Gooi nou geen olie op het vuur en laat het gaan.
Het lijkt erop dat het "opgelost" is. In ieder geval duidelijk wat de stand van zaken is.
Reputatie 1
Ik laat me daar niet door uitlokken @pipodeclown, dit is gewoon opzoeken 🙂.

Tele2 zou gewoon duidelijk moeten zijn dat ze hier niet op actief zijn. En niks doen.

Thanks @eric 😃
Reputatie 5
Badge

Tele2 zou gewoon duidelijk moeten zijn dat ze hier niet op actief zijn. En niks doen.

Ik kan het toch niet laten.

Tele2 is hier wel degelijk actief. Maar niet voor klachten (En al helemaal niet als je die privé wilt houden.)
In eerste instantie wou je een klacht indienen over je probleem. Waar het klachten formulier voor is.
Op het forum gaan we voor oplossingen van de klacht, en daar wou je niks van horen.

Ps
Niet bedoelt om weer een hele discussie aan te gaan dus ik reageer hier ook niet meer op.
Maar ik wou dat wel even eruit hebben.
Nogmaals. We laten het erbij.
Al mag je altijd een nieuwe topic openen om te kijken of we die problemen van je kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge
Weleens gehoord van een gebed zonder eind?
Reputatie 1
@Nick1 Zie je wel dat je van tele2 bent, je beslist weer dat dit einde topic is en ik maar nieuw topic moet openen.

Laten we even paar dingen onderscheiden : Dit topic ging over klacht hoe tele2 om gaat met topics.
Andere klacht was met name de bedoeling dat tele2 zelf ging nadenken.

Maar hoe dom kun je zijn?! Dat jullie met oplossingen komen die totaal achterhaald zijn (ik kom niet uit een ei, ik had zelf wel dingen oplossen, zo moeilijk zijn ze niet. Ow en heb bij provider gewerkt, niet zo'n lullig forum baantje die jullie hebben)
Het gaat om ketting reactie van verkeerde informatie geven (klanten service) en op internet.
Maarja zolang tele2 niks mee doet, zal zo blijven.

En nee, ze zitten op aantal "bezoekers" accounts en voor de rest sluiten ze topics of dat soort lichte acties.
Ze hebben niet 1 keer inhoudelijk gereageerd.

@Estherunlimited Het gebed zit hem in de domheid van aantal leden die flinke plank voor hun neus hebben en niet willen verplaatsen of inzien in bepaalde situatie, die denken dat overal maar even kort antwoord op iets geven de oplossing is, Niet nadenkers. En daar moet ik dan respect voor gaan geven hahaha
@ilovemijnprovider
Aangezien dit topic is gemarkeerd als beantwoord ga ik er vanuit dat je dit hebt gemaakt als vraag en niet als een discussie. Het antwoord bevat waar je je klacht(en) kwijt kunt.
En Nick1 is niet van Tele2 noch hebben de anderen een lullig forumbaantje maar bieden, net zoals er die meer zijn, hun hulp als medeklant aan om klanten te helpen. En dat gebeurt geheel op vrijwillige basis.
Meer informatie over de goldmembers vindt je op onderstaande link
https://forum.tele2.nl/over-het-forum-327/dit-zijn-onze-goldmembers-59973

Wanneer je graag verder wilt zagen kun je ook aan de slag bij een houtzagerij. 😉 😀
Of je gaat aan de slag met het klachtenformulier of je doet het niet.