In het zonnetje

Vandaag in het zonnetje: eric

  • 9 October 2020
  • 8 reacties
  • 370 x bekeken
Vandaag in het zonnetje: eric
Reputatie 6

Communities zijn geweldig! Een groep mensen die interesses delen en samenkomen om een gemeenschappelijk doel te bereiken. Dat vind ik dus prachtig! Nu kan het zijn dat ik daar een beetje biased in ben, ik ben dan ook niet voor niets community manager. Er zijn weinig dingen die mij verrassen. Ik heb alles wel een keer gezien. Toch gebeurt het af en toe en die momenten zijn zeker het benoemen waard. Gisteren was dus zo’n dag. 

Vandaag staan we stil bij een mijlpaal. 17.000 posts op de community, door niemand minder dan onze @eric. Eric is een klant die in zijn vrije tijd graag andere klanten helpt. Omdat hij het leuk vindt om te doen, omdat hij het kan. Eric is een van onze Goldmembers, een groep toppers die ons dagelijks helpen om jullie van dienst te zijn. Zonder deze groep zouden wij het waarschijnlijk niet redden. Zij zijn de pilaren die deze community staande houden. Niets dan lof voor deze groep geweldige mensen.

Maar vandaag eren we eric. Eric, je bent geweldig. 17k posts is echt heel bijzonder. Je staat altijd voor ons en andere communityleden klaar. We zijn meer dan dankbaar voor jouw enorme bijdrage aan deze community. Keep up the good work!

We :heart: you!


8 reacties

Ik dacht al, wat is het lekker zonnig vandaag, maar dat is dus voor eric!

 

En volledig terecht natuurlijk, 17.000 posts, dat is een waanzinnige hoeveelheid tijd en energie om ergens belangeloos in te steken, daar kun je alleen maar respect voor hebben! 

Reputatie 6

Ik dacht al, wat is het lekker zonnig vandaag, maar dat is dus voor eric!

 

En volledig terecht natuurlijk, 17.000 posts, dat is een waanzinnige hoeveelheid tijd en energie om ergens belangeloos in te steken, daar kun je alleen maar respect voor hebben! 

Dat vinden wij dus ook! :raised_hands:

Reputatie 5

Mooi geschreven en helemaal waar. Eric we zijn super blij met jou. Echt een topper! :sunglasses:

Reputatie 7

Respect!

Reputatie 7
Badge +12

Wow, een eigen topic voor mij 🙂 Dank jullie wel.

Reputatie 6

Meer dan verdiend! 

Reputatie 5

:muscle_tone2::muscle_tone2::muscle_tone2:

Reputatie 7
Badge +8

Eric, ga zo door! 

We hebben er allemaal voordeel van! 

🍰🎊🥂

Reageer