beantwoord

Update netwerk

  • 15 January 2019
  • 5 reacties
  • 166 x bekeken

KPN heeft zojuist bevestigd dat zij sinds begin januari klaar zijn met de upgrade van het netwerk en dat de provider, Tele2 in mijn geval, mij verder kan helpen.
Het betreft postcode *Persoonlijke gegevens verwijderd door een moderator*.

Kan iemand mij verder helpen?

Dank en groet,
Rob Olgers
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 15 January 2019, 13:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Ik heb de postcode bekeken (voor ik hem heb verwijderd) en wij schatten op dit adres tot 80 Mb/s te kunnen leveren. Als je wil kunnen we je pakket dan ook aanpassen naar een basis abonnement (tot 60 Mb/s) of extra (tot 80 Mb/s mogelijk tot 100 als er toch meer snelheid aanwezig is).
Dank je Jasper, ik neem aan dat dit geldt voor de hele wijk?
Wat zijn de tarieven voor de snelheden die je noemt?
Groet.
Reputatie 5
Ik zie dat op sommige adressen nog niet de volledige snelheden aangeboden kan worden.

De prijst hangt af van wat voor internet abonnement je wil en wat je er bij neemt qua televisie of telefonie. Je kan op onze site kiezen voor check beschikbaarheid. Als je daar invult wat je zou willen krijg je een prijsopgave te zien.
Dank je.
Reputatie 5
Graag gedaan. Als je toch hulp wilt hoor ik het uiteraard graag.