Unlimited Data voor vaste klanten

Toon eerste bericht

74 Reacties

Hoii, ik heb van jullie gratis Unlimined data bundel gister en gelijk geatieveerd maar nu heb ik opeens alleen bel/sms..ik wil graag me Mb terug want die had ik gister nog wel.

Reputatie 6
Badge +1
Heeft je telefoon de laatste versie van de Tele2 app? Die laat beide bundels zien, dus zowel de betaalde bundel en de gratis Unlimited. Kijk even icon Play Store en dan mijn apps en games of alles is bijgewerkt.
Ik denk dat er iets fout is gegaan want jij hebt nu Unlimited bellen/SMS of had je zo"n onbeperkt abonnement afgesloten? Ik heb een beperkt bellen/SMS pakket en het verbruik wordt getoond. Even verder klikken en het dataverbruik wordt getoond:

Reputatie 6
Badge +5
Het is inderdaad belangrijk om de meest recente versie van de MijnTele2 App te hebben op je telefoon.
In de App Store of Play Store kan je hem vinden.
Mochten er vragen zijn, horen we het graag van jullie.
Groet, Ben
Als klant heb ik nog geen mail gehad en ik lees wel dat er gesmst kan worden... maar vóór welke datum kan er zo'n proefabbonnement worden afgesloten?
In bericht 1 van dit topic staat:Kijk voor de actievoorwaarden en meer informatie op https://www.tele2.nl/1maandunlimited
Ik kan daar de einddatum niet vinden van deze actie.. (1mnd unlimited) of zie ik iets over het hoofd...?! Ik wil gerust wachten op de mail hoor maar ben reuze nieuwschierig naar unlimited ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Stuur gewoon de activatie sms en kijk wat de respons is. We hebben zat mensen gezien waar het zonder de email toch werkte.
Je moet wel een geschikt 4G toestel hebben, anders kun je aan deze actie inderdaad niet meedoen.
Bedankt voor de Unlimited maar waar is het oude tegoed gebleven. Want ik ga over twee weken naar het buitenland en wil niet nu een extra bundel kopen voor in het buitenland.

Mvgr Kees.
Reputatie 6
Badge +1
Het oude tegoed verdwijnt en daar komt een maand unlimited voor terug. Na 30 dagen heb je de oude bundel. Bij Tele2 is het niet mogelijk ongebruikte MB's mee te nemen naar een volgende maand.
Het gaat niet om het meenemen van het oude tegoed maar het gaat om het oude tegoed wat te gebruiken was in het buitenland. Ik had nog 1292 MB staan. Aangezien de gratis unlimited alleen voor Nederland is. Even gekeken op mijn Tele2 op de website en daar staat het oude tegoed, de unlimited en het bellen/sms. In de app dus niet. Ook na verwijderen en opnieuw downloaden.
Dus mijn vraag is: kan ik het oude tegoed gebruiken in het buitenland voordat het abonnement weer fe nieuwe maand in gaat.
Reputatie 6
Badge +1
Nope, als 'gratis' Unlimited gebruiker heb je te maken met dezelfde voorwaarden, dus max. 6GB per maand in een EU land. Na de 30 dagen is het oude abo weer geldig met het daarbij behorende EU data. In de app op de telefoon staan ook beide bundels. Als je op Unlimited data NL tikt zie je twee bundels. De betaalde bundel en de gratis bundel. Als de betaalde bundel tot 30-6 loopt zal die verbruiksmeter verdwijnen en houd je de unlimited bundel over.
Mary van der Es schreef:

Ik heb wel 20 keer geprobeerd om 'n sms te sturen, maar deze wordt niet verzonden!!!
Tele2 gebeld en ik moest het gewoon blijven proberen. Het kwam doordat zoveel mensen enthousiast waren.... En dat het daarom vastliep. Het zou doorgegeven worden aan het hoofdkantoor. Ondertussen is de termijn verlopen en profiteer ik dus niet van deze actie als trouwe klant!! Hoe gaat Tele2 dit oplossen???

Herken het probleem; ook doorgegeven aan hoofdkantoor; hoor niets en iedere keer krijg ik bij
marianb schreef:

Mary van der Es schreef:

Ik heb wel 20 keer geprobeerd om 'n sms te sturen, maar deze wordt niet verzonden!!!
Tele2 gebeld en ik moest het gewoon blijven proberen. Het kwam doordat zoveel mensen enthousiast waren.... En dat het daarom vastliep. Het zou doorgegeven worden aan het hoofdkantoor. Ondertussen is de termijn verlopen en profiteer ik dus niet van deze actie als trouwe klant!! Hoe gaat Tele2 dit oplossen???

Herken het probleem; ook doorgegeven aan hoofdkantoor; hoor niets en iedere keer krijg ik bij

Herken het probleem; ook doorgegeven aan het hoofdkantoor; hoor niets en bij het versturen van het sms krijg ik de melding: mislukt
Reputatie 5
Badge
@Mary Van der Es @marianb

Als het sturen van de SMS zelf niet lukt wordt dit wellicht vanaf het toestel zelf tegengehouden. We zien dit bij androidtoestellen wel eens gebeuren. Probeer je simkaart eens in een ander toestel te stopen en dan 'Unlimited' te sturen naar 1280.
Ik vind het superraar omdat ik geen mail heb gehad en dus nooit de kans heb gehad om dit te kunnen hebben.. ook kon ik geen sms sturen dus please help me😭
ik heb mijn unlimited data (gratis) besteld, vorig maand, heb het gebruikt en nu is het ondertussen al een maand verder en staat er nog steeds in mijn tele 2 app unlimited data. ik heb btw ook geen smsje gehad dat mijn unlimited data bijna afgelopen zou zijn.
heb ik iets fout gedaan ofso?
Reputatie 6
Badge +5
Kimolsthoorn schreef:

Ik vind het superraar omdat ik geen mail heb gehad en dus nooit de kans heb gehad om dit te kunnen hebben.. ook kon ik geen sms sturen dus please help me😭

We hebben de actie heel even stopgezet om de drukte te spreiden. Als je nog niet gebruik hebt gemaakt van de actie, kan dat volgende keer wel. We zullen dit zeker communiceren! Na de zomer gaan we weer van start.

Rohan00 schreef:

ik heb mijn unlimited data (gratis) besteld, vorig maand, heb het gebruikt en nu is het ondertussen al een maand verder en staat er nog steeds in mijn tele 2 app unlimited data. ik heb btw ook geen smsje gehad dat mijn unlimited data bijna afgelopen zou zijn.
heb ik iets fout gedaan ofso?

Heb je Unlimited ge-sms't naar 1280? Of heb je je bundel gewijzigd, via MijnTele2 of de klantenservice?
In het eerste geval krijg je een sms op de laatste van de 30 dagen dat je bundel bijna voorbij is. In het tweede geval heb je al Unlimited... Helaas is deze actie alleen bestemd voor mobiele abonnementen die niet unlimited zijn.
We houden contact. Groet, Ben
Reputatie 6
Badge +1
Ben van Tele2 schreef:

Kimolsthoorn schreef:

We hebben de actie heel even stopgezet om de drukte te spreiden. Als je nog niet gebruik hebt gemaakt van de actie, kan dat volgende keer wel. We zullen dit zeker communiceren! Na de zomer gaan we weer van start.

Is dat ivm de drukte op het netwerk gedurende de zomervakantie?
Reputatie 6
Badge +5
We hebben het even stopgezet om twee redenen.
De eerste is om ervoor te zorgen dat de drukte op het netwerk wordt verspreid over een langere periode.
En de tweede, en misschien wel de belangrijkste reden, is omdat nu de vakantieperiode in aantocht is. Veel Nederlanders gaan naar het buitenland in de komende weken. Heerlijk, dat zeker.
Echter is de actiebundel alleen in Nederland te gebruiken. We willen graag dat veel mensen er gebruik van kunnen maken, maar daarvoor moet je dan wel in Nederland zijn. En daarom hebben we het even opgeschoven.
We laten het zeker weten wanneer we er weer van start mee gaan.
Groet, Ben
Ik ben al jaren klant en helaas net als de vorige acties wederom geen mail gehad. Nu staat er in de op dat de actie is stopgezet wegens te veel sms'jes.. betekent dit dat ik net als de keren hiervoor niet mee kan doen aan de extraatjes?
Reputatie 7
Badge +4
1) Je moet wel een 4G abonnement hebben om mee te kunnen doen.
2) De actie wordt verspreid over een langere periode. Dus na de zomer komen de mensen aan bod die nu dit nog niet hebben gehad. Zodra het weer start zul je het in dit topic van moderator "Ben van Tele2" horen.
Krijg ik ook nog een email? Wacht al vanaf de zomer

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Heb je wel een abonnement van na november 2015 en gebruik je een 4G telefoon?
eric schreef:

Heb je wel een abonnement van na november 2015 en gebruik je een 4G telefoon?

Jaa heb ik beide.
Mvg

Reageer