Unlimited Data voor vaste klanten

Reputatie 6
Badge +5

Update:
We hebben erg veel sms'jes gekregen voor de gratis Unlimited actie.
Daarom zetten we de actie even tijdelijk stil.
Na de zomervakantie zien we je graag weer terug.
Voor meer info, check de 1maandunlimited-pagina, zie de link hieronder.
Groet, Ben

-------

Hallo allemaal!

We vinden jou als trouwe klant fantastisch.
En daarom krijg je van ons een maand lang een upgrade naar Unlimited Data. Zonder extra kosten!
Gewoon omdat het kan.

Een maand lang Unlimited Data!

Zonder extra kosten! Dus trek het internet he-le-maal leeg.

Hoe werkt het?
Het is niet zo moeilijk.
Alle Tele2-mobiel klanten met een limited mobiel abonnement (van 1GB t/m 10GB) krijgen zeer binnenkort een e-mail. Hierin staan instructies over hoe je 1 maand Unlimited kan activeren.
Je hebt vervolgens een week de tijd om Unlimited te activeren. Vanaf het moment dat je de bevestiging krijgt is je bundel is 30 dagen geldig in Nederland

Kijk voor de actievoorwaarden en meer informatie op 1 Maand Unlimited

Luuuuuv ya 🙂
Enjoy!

Unlimited groeten,
Tele2

74 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wat een leuk idee!
Ik heb zelf "helaas" de overstap naar unlimited al gemaakt, maar je maakt mensen wel verslaafd. 🙂 Dus pas op als je hierop ingaat.
Reputatie 1
Krijg ik dit ook als ik mijn abonnement aanpas naar een lager bundel? Ik heb namelijk al Unlimted Data. Kan ik wat kosten besparen...
Bouch schreef:

Krijg ik dit ook als ik mijn abonnement aanpas naar een lager bundel? Ik heb namelijk al Unlimted Data. Kan ik wat kosten besparen...

Voor één maand ??
Reputatie 7
Badge +4
De mail om die maand uit te testen zal wel al gefilterd zijn op mensen die al unlimited hebben. Dus als je nu downgrade, dan blijf je wachten...
Reputatie 3
Badge +1
Super, leuk cadeau hoor! Dat wordt dus zorgeloos, uhm, natuurdocumentaires kijken! 😇

En zoals altijd...
***afbeelding verwijderd door moderator***
Super kado..en gelijk geactiveerd.....
Alleen......nu ga ik over 24 dagen op vakantie binnen de EU.
Mijn normale bundel zou daar nu geldig zijn.
Maar deze is weg en vervangen voor de UnlimitedNL bundel.....kan ik straks nog wel internetten in het buitenland....hoedan?
Reputatie 6
Badge +1
Tuurlijk, dat gaat gewoon door in het buitenland. Maar hebt geen unlimited data in de rest van de EU...
En de mijntele2 app updaten dan zie je de bundel terug.
Btw. Je kon al activeren zonder emailbericht? Ik heb (nog) geen email gehad....
Reputatie 6
Badge +5
Mark V2 schreef:

Super kado..en gelijk geactiveerd.....
Alleen......nu ga ik over 24 dagen op vakantie binnen de EU.
Mijn normale bundel zou daar nu geldig zijn.
Maar deze is weg en vervangen voor de UnlimitedNL bundel.....kan ik straks nog wel internetten in het buitenland....hoedan?

Goede vragen. Het klopt wat Raaf12 zegt. Je hebt, met deze actie, nu Unlimited in Nederland. In het buitenland is dit niet geldig. Dan heb je standaard je normale bundel (tot 6GB per maand afhankelijk van je abonnement). In de MijnTele2 app zie je de balkjes voor data en bel/sms. Daar kan je ook nog op klikken om meer informatie te krijgen. Lukt het zo om dan alle info te vinden?
Groet, Ben
Reputatie 4
Badge
Klinkt net zo mooi als de beloofde dataverdubbeling van 2015. Benieuwd of deze keer wél iedereen het krijgt!
Reputatie 6
Badge +1
DaanHai schreef:

Klinkt net zo mooi als de beloofde dataverdubbeling van 2015. Benieuwd of deze keer wél iedereen het krijgt!

Dat is ook zo, ik kreeg in oktober 2015 die verdubbeling van 500MB naar 1000GB toen het 4G+ netwerk werd geactiveerd! De Tele2 techneut Siebel* stuurde een paar weken daarvoor een e-mail dat ik succesvol was geporteerd van 3 naar 4G. De klanten met een 4G toestel ontvingen een grote poster én die kregen de verdubbeling. We wachten af....

*Siebel is volgens mij niet langer actief op het forum
Reputatie 7
Badge +4
DaanHai schreef:

Je zou hem al kunnen activeren (zonder email) Dus mocht je nog geen unmimited hebben, probeer het dan door het sturen van een sms naar 1280 met "Unlimited".
Na een maand loopt het af, stel dat je 6GB hebt gebruikt en je hebt een abbo van 4. Zit je dan meteen over je limiet heen of begin je na die maand op 0 voor de resterende dagen van die maand? Dit komt niet terug in de FAQ. Vragen vragen vragen 😛
Reputatie 6
Badge +5
MvHMontySCOUT schreef:

Na een maand loopt het af, stel dat je 6GB hebt gebruikt en je hebt een abbo van 4. Zit je dan meteen over je limiet heen of begin je na die maand op 0 voor de resterende dagen van die maand? Dit komt niet terug in de FAQ. Vragen vragen vragen :P

Goede vraag en leuk dat je hier reageert.
Hier is hoe het werkt. Activeer Unlimited door middel van de sms naar 1280. Je hebt dan 30 dagen Unlimited!!! Heerlijk 🙂
Na deze 30 dagen heb je weer de beschikking over je eigen bundel. Stel dat je het vandaag activeert, dan heb je tot 15 juli Unlimited.
Na deze dag val je weer terug naar je oude bundel van 5GB. Deze is ingegaan (en gepauseerd door Unlimited) op 1 juli. Als de actie dan voorbij is heb van 16 juli tot 31 juli 5GB. Op 1 augustus heb je weer 5GB voor de rest van de maand augustus.
Is je vraag hiermee beantwoord @MvHMontySCOUT?
Groet, Ben
Reputatie 7
Badge +4
Bij unlimited krijg je elke dag een bundel van 5Gb. Deze bundel is maar 1 dag geldig. Er wordt dus niet per maand gekeken.

@eric Ja dit beantwoord mijn vraag. Thanks!
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb nog een vraag aan de moderator: dat het standaard abo met bijv. 1GB data tijdelijk 'gepauzeerd' wordt, betekent toch niet dat de looptijd van het abonnement wordt verlengd?
Reputatie 4
Badge
Raaf12 schreef:

Ik heb nog een vraag aan de moderator: dat het standaard abo met bijv. 1GB data tijdelijk 'gepauzeerd' wordt, betekent toch niet dat de looptijd van het abonnement wordt verlengd?

In de FAQ op deze pagina staat het volgende:

Veranderen de einddatum van mijn contract en de voorwaarden door deze actie
Nee, hier verandert helemaal niets aan. Je einddatum blijft hetzelfde en er verandert nu ook niks aan de algemene voorwaarden van je abonnement.

Ik geloof dat dat jouw vraag beantwoordt! 🙂
Reputatie 4
Badge
Raaf12 schreef:

DaanHai schreef:

Dat is ook zo, ik kreeg in oktober 2015 die verdubbeling van 500MB naar 1000GB toen het 4G+ netwerk werd geactiveerd! De Tele2 techneut Siebel* stuurde een paar weken daarvoor een e-mail dat ik succesvol was geporteerd van 3 naar 4G. De klanten met een 4G toestel ontvingen een grote poster én die kregen de verdubbeling. We wachten af....

*Siebel is volgens mij niet langer actief op het forum

Sommige klanten met een 4G toestel ontvingen een grote poster én die kregen de verdubbeling.* 😉
Reputatie 6
Badge +1
[quote=DaanHai][quote=Raaf12]
DaanHai schreef:

Sommige klanten met een 4G toestel ontvingen een grote poster én die kregen de verdubbeling.* 😉

Ok, dat komt me vaag bekend voor uit die tijd. Had iets met 2 administratie's te maken. Ofzo. Daarmee is de looptijd vraag ook beantwoord. Mooi! Ben benieuwd of de Unlimited e-mail hier ook komt. Ik ben bijna door mijn contract heen. Dus dat wordt weer spannend ☠
Reputatie 4
Badge
[quote=Raaf12][quote=DaanHai]
Raaf12 schreef:

DaanHai schreef:

Ok, dat komt me vaag bekend voor uit die tijd. Had iets met 2 administratie's te maken. Ofzo. Daarmee is de looptijd vraag ook beantwoord. Mooi! Ben benieuwd of de Unlimited e-mail hier ook komt. Ik ben bijna door mijn contract heen. Dus dat wordt weer spannend ☠

Volgens @eric kan je de unlimited bundel al activeren, zonder dat je de e-mail hebt ontvangen, door een sms met "Unlimited" te sturen naar 1280. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar dat kun jij wel doen! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al unlimited, dus heb een proefmaand niet nodig. Gisteren voor het eerst de 2 GB per dag gepasseerd!
Reputatie 7
Badge
Wanneer behoor je tot de categorie trouwe klant? Ik ben nog maar pas klant namelijk met maandelijks opzegbaar abonnement. Of ik een trouwe klant ga worden valt nog te bezien. Zou wel leuk zijn als dit mogelijk was om gratis uit te proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je nu een 1,5 of 10 Gb abonnement hebt genomen kun je ook als maandelijks opzegbare klant dit uitproberen. Stuur een sms met "Unlimited" te sturen naar 1280.
Reputatie 7
Badge
Waarom staat er dan bij de aankondiging dat het voor vaste trouwe klanten is omdat ze daar zo van houden? Ook aan de telefoon zeiden ze gisteren helemaal niks over deze aktie bij afsluiten van abonnement. Ik wacht dan toch liever maar eens hun mail af.

Maandelijks opzegbare klant? Je bedoelt waarschijnlijk klant met een maandelijks opzegbaar abonnement? 😊
Reputatie 7
Badge +4
Tuurlijk, maar pas op, ik dacht dat ik het eigenlijk niet zou gaan verbruiken blijkt dat het zoeken naar Wifi netwerken voor mij niet meer nodig is en dat doe ik ook niet meer.. Dus kom makkelijk aan 2 Gb per dag..

Reageer