echt unlimited data

  • 1 March 2021
  • 5 reacties
  • 97 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Beste Tele2,

Ik word helemaal gek van elke keer een extra bundel toe te voegen. De ene keer werkt de app de andere keer niet.  9 van de 10 keer moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten voordat de bundel wordt herkent.

Creëer een extra abandonment, voor 5 tot 15 euro meer per maand zodat ik die bundel niet meer hoef te activeren. Zou gelijk omzetten naar die optie :-).  Zou een hoop schelen.

pipodeclown 3 jaar geleden

Ik snap dat er voor thuis opties zijn. Alleen dat is niet wat ik bedoel. Zorg voor een mogelijkheid dat ik niet bij het activeren van een bundel elke keer mijn telefoon opnieuw moet opstarten 🙂. En ben bereid daar wat meer voor te betalen, ik snap dat daar wat extra kosten aan zitten verbonden. Zit je in de trein naar youtube of netflix te kijken mis je het smsje en tadaa geen internet meer.

Tele2 werkt aan verbetering van de ervaring, zodat herstarten (of even vliegtuig stand aan en uit) niet meer nodig is na volledig verbruik van de bundel.

Wat betreft een nieuw product vermoed ik dat er 2 voorwaarden zullen zijn. De netwerken moeten het aankunnen als veel gebruikers op die manier het netwerk belasten. Daarnaast zal het gevaar bestaan dat mensen hun vast internet gaan opzeggen en providers zullen die inkomsten niet willen mislopen.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er bestaat geen unlimited abonnement bij de grote providers waar een dergelijke FUP niet aanwezig is.

Er bestaat geen unlimited abonnement bij de grote providers waar een dergelijke FUP niet aanwezig is.

Daarom dit bericht eric. Iets meer betalen per maand en geen problemen meer die fantastisch nieuwe app :-)

Reputatie 7
Badge +12

Er zijn wel producten die voldoen aan jouw vraag, die zijn inderdaad wat duurder, maar zo te zien heb jij dit er voor over. Zo is er voor iedereen wat op de markt.

Ik snap dat er voor thuis opties zijn. Alleen dat is niet wat ik bedoel. Zorg voor een mogelijkheid dat ik niet bij het activeren van een bundel elke keer mijn telefoon opnieuw moet opstarten :-). En ben bereid daar wat meer voor te betalen, ik snap dat daar wat extra kosten aan zitten verbonden. Zit je in de trein naar youtube of netflix te kijken mis je het smsje en tadaa geen internet meer.

Reputatie 7

Ik snap dat er voor thuis opties zijn. Alleen dat is niet wat ik bedoel. Zorg voor een mogelijkheid dat ik niet bij het activeren van een bundel elke keer mijn telefoon opnieuw moet opstarten :-). En ben bereid daar wat meer voor te betalen, ik snap dat daar wat extra kosten aan zitten verbonden. Zit je in de trein naar youtube of netflix te kijken mis je het smsje en tadaa geen internet meer.

Tele2 werkt aan verbetering van de ervaring, zodat herstarten (of even vliegtuig stand aan en uit) niet meer nodig is na volledig verbruik van de bundel.

Wat betreft een nieuw product vermoed ik dat er 2 voorwaarden zullen zijn. De netwerken moeten het aankunnen als veel gebruikers op die manier het netwerk belasten. Daarnaast zal het gevaar bestaan dat mensen hun vast internet gaan opzeggen en providers zullen die inkomsten niet willen mislopen.